חברת הפרסום GroupM מגדילה את התחזית שלה לגבי הוצאות הפרסום העולמיות בשנת 2021

חברת הפרסום GroupM הגדילה את התחזית שלה לגבי הוצאות הפרסום העולמיות בשנת 2021: כלל הוצאות הפרסום העולמיות (לא כולל ההוצאות על פרסום פוליטי בארה”ב) צפויות לגדול בשנה הנוכחית בשיעור של 19%. מדובר בגידול משמעותי לעומת התחזית הקודמת של החברה שהייתה בחודש דצמבר האחרון.

חברת הפרסום GroupM מציינת כי רמת הוצאות הפרסום לשנה זו גבוהה ב- 15% לעומת שנת 2019 כאשר בשנת 2020 הייתה ירידה של 3.5%(-) לעומת התחזית של החברה.

הוצאות הפרסום העולמיות כולל ההוצאות הפוליטיות בארה”ב – שעמדו על 522 מיליארד דולר בשנת 2016 ו- 641 מיליארד דולר בשנת 2020 – צפויות לגדול ליותר מ-1 טריליון דולר בשנת 2026.

מספר שווקים ובהם בריטניה, ברזיל, סין והודו יחוו שיעורי גידול של 20% ויותר. שיעורי גידול משמעותיים יירשמו גם בקנדה, ארה”ב ואוסטרליה.

מהתחזית של חברת הפרסום עולה עוד כי הוצאות הפרסום בטלביזיה צפויות לגדול בשיעור של 9.3% (לעומת תחזית קודמת של 7.8%).