חברת המידע השיווקי TNS: שלושה מכל ארבעה אמריקנים מודע למחשוב לביש; רק 9% משתוקקים להשתמש במחשוב לביש

סקר שערכה חברת המידע השיווקי TNS בקרב אלף אמריקנים מצביע על כך ששלושה מכל ארבעה אמריקנים מודע למחשוב לביש אולם בפועל רק 9% משתוקקים כיום להשתמש במחשוב לביש.

זאת למרות מאמצים גדולים של חברות טכנולוגיה גדולות בתחום המחשוב הלביש.

לדברי TNS התחום נמצא עדיין בשלביו המוקדמים. האתגר העיקרי הוא לשכנע אנשים בערך של מחשוב לביש ופיתוח של מכשיר אשר יקסום להמונים. עתיד המחשוב הוא במחשוב לביש אך טרם ברור מהם סוגי המחשוב שאנשים ילבשו.

גורם חשוב בנושא זה הוא עניין נוחות הנשיאה של המחשוב הלביש וקלות השימוש בו. 52% הצביעו על שורש כף היד (Wrist) כהעדפה המובילה מבחינת מחשוב לביש וזאת עבור שעונים חכמים (smartwatches) או צמידים לבישים (smart bracelet). במקום השני מבחינת העדיפויות, לדברי 24% מהנשאלים – מדובר במחשוב לביש על היד. רק 5% אמרו כי ירצו ללבוש מכשיר על עיניהם דוגמת Google Glass – המשקפיים החכמים (smart glasses) של חברת Google.