חברת המחקר OVUM: הגעתם לשוק של מכשירים ניידים בעלי ביצועים גבוהים והתפתחות תשתית חזקה להובלת נתונים הם שהביאו לכך שתחום התובנה העסקית הניידת הגיע לבשלות.

08:38 23.05.2013

קטגוריות: תובנה עסקית BI/ביג דאטה

תגים: , ,

Big Data Survey 2013, סקר של חברת SAS ושל חברת SourceMedia שנערך בקרב 339 מקצועני ניהול נתונים וממצאיו פורסמו ב- 1 באפריל 2013, אומר כי למרות ההמולה סביב המונח Big Data ברי שמרבית הארגונים טרם החלו בפיתוח וביישום של אסטרטגיית ביג דאטה.

מהסקר עולה כי רק 12% מהארגונים הם בעלי אסטרטגיית ביג דאטה בפעילות היום-יומית שלהם וארגונים מעטים מנצלים מקורות נתונים דוגמת הלקוחות והמוצרים.

עורכי הסקר אומרים כי “ביג דאטה או לא הרי שניהול נתונים יקבע מי מהחברות תצליח ומי מהחברות תמצא עצמה במאבק במהלך השנים הקרובות”.

בין הממצאים הנוספים: 21% מהנשאלים לא יודעים מספיק על ביג דאטה; 15% מהמשתתפים בסקר לא מבינים את התועלות שבביג דאטה; ל- 9% אין התמיכה העסקית לכך; ל- 9% נוספים אין טיוב נתונים [data quality] במערכות הקיימות.