חברת המחקר eMarketer: מכירות המסחר האלקטרוני בשנת 2020 צפויות להסתכם ב- 794.5 מיליארד דולר, גידול של 32.4% לעומת 2019

14:02 16.10.2020

קטגוריות: מסחר אלק'/נייד

תגים: , , ,

ב- 14 באוקטובר 2020 אחרי הצהריים דיווחתי בחלון המבזקים של האתר: חברת המחקר eMarketer: המכירות המקוונות בארה”ב כבר הגיעו לרמות שקודם לכך העריכו כי יהיו רק ב- 2022; מכירות המסחר האלקטרוני בשנת 2020 צפויות להסתכם ב- 794.5 מיליארד דולר,  גידול של 32.4% לעומת 2019; הדבר נובע מנהירת הצרכנים לחנויות המקוונות בשל מגיפת קורונה; הנתח של מכירות המסחר האלקטרוני מתוך כלל המכירות הקמעונאיות בארה”ב יגדל מ- 14.4% השנה ל- 19.2% ב- 2024; השופינג הקמעונאי הוא כה חזק וצפוי לקזז את הירידה של 3.2%(-) בהוצאות בחנויות המסורתיות [brick-and-mortar] השנה, שיסתכמו ב- 4.711 טריליון דולר.

אימרקטר אומרת כי המגיפה האיצה את הגידול במסחר האלקטרוני בארצות הברית במהלך השנה הנוכחית.

ברבע השני של השנה העריכה החברה כי הגידול במכירות המקוונות בארה”ב יגדל בשיעור של 32.4% לעומת התחזית הנוכחית לגידול בשיעור של 32.4%. כאמור, הצרכנים המשיכו גם ברבע השלישי להימנע מלערוך קניות פיזיות והעדיפו שופינג מקוון בשל קורונה.

לדברי אימרקטר, יהיו למגיפת קורונה השפעות מתמשכות אשר ישנו באורח בסיסי את האופן בו אנשים מבצעים שופינג. כך, למשל, חנויות רבות ובמיוחד חנויות כלבו ימשיכו להיות סגורות.

בנוסף, גם התנהגויות השופינג של הצרכנים צפויות להשתנות. בתקופה הנוכחית, אנשים רבים ביצעו שופינג מקוון לראשונה בחייהם או שרכשו מוצרים בקטגוריות צריכה שעד כה לא התנסו בהן.

אימרקטר אומרת כי הן הגידול במספר הצרכנים החדשים והן בתדירויות הרכישה יהיו בעלי השפעה מתמשכת על תחום הקמעונאות.