חברת המחקר קנליס: ההשקעות באבטחת סייבר יגדלו בשיעור של 5.6% בשנת 2020

07:31 21.07.2020

קטגוריות: אבטחת מידע/סייבר

תגים: , ,

דו”ח של חברת המחקר Canalys  שפורסם ב- 20 ביולי 2020 אומר כי ההוצאות העולמיות על אבטחת מידע צפויות לגדול בשיעור של 5.6% בשנת 2020 עפ”י התרחיש הטוב ביותר שלה.

עפ”י תרחיש זה, כלל ההשקעות בתחום – לרבות Endpoint Security, אבטחת רשת, אבטחת ווב ודוא”ל, אבטחת דאטה ואנליטיקת פגיעויות/נקודות תורפה ואבטחה – צפויות להגיע השנה להיקף כולל של 43.1 מיליארד דולר.

עפ”י התרחיש הגרוע ביותר שמציגה חברת המחקר, אם תקציבי טכנולוגיית המידע יהיו נתונים ללחצים כבדים, אזי יהי מדובר בגידול בשיעור של 2.5% תרחיש זה לוקח בחשבון את הרמה המקסימלית של השפעות כלכליות שליליות והתשכותה של מגיפת קורונה.

שיעורי הגידול ישתנו עפ”י פלחי הטכנולוגיה בהם מדובר. התחום בעל הגידול הרב ביותר ימשיך להיות אבטחת רשתות עם שיעור של 36% מכלל ההוצאות.

קנליס אומרת כי אבטחת סייבר תמשיך להיות עדיפות מובילה עבור מרבית הארגונים בשנת 2020 בשל הימשכות האיומים והפגיעויות כמו גם התחזקות הצורך בתאימות [Compliance] ובאסדרה (רגולציה).

על פי הערכות של חברת המחקר, אחוז העובדים במערב אירופה שיעבדו באופן קבוע מביתם יגדל משיעור של 12% – השיעור שהיה לפני פרוץ מגיפת קורונה – לשיעור של 28% בתקופה שלאחר המגיפה. לדבר זה יהיו השלכות מרחיקות לכת בתחום אבטחת הסייבר.