חברת הייעוץ TechSci Research: שיעור הגידול השנתי המצטבר בשוק הביומטריה העולמי יהיה 14%

23:10 20.06.2015

קטגוריות: אבטחת מידע/סייבר

תגים: ,

Global Biometrics Market Forecast & Opportunities, 2020, דו”ח של חברת הייעוץ TechSci Research  אומר כי שיעור הגידול השנתי המצטבר בשוק הביומטריה העולמי בשנים 2015 ועד 2020 יהיה 14%.

הדו”ח מציין כי “הגידול בפעולות טרור, הגידול בפעילות פשיעה והצורך הכללי לפיתרונות אבטחה מתקדמים, הובילו לגידול משמעותי של שוק הביומטריה העולמי”.

שוק הביומטריה נשלט כיום ע”י קוראי ט.א. (fingerprint readers) [מכשירים לאימות טביעות אצבעות] ומצב זה אמור להמשיך גם בשנים הקרובות.

יחד עם זאת, החשש מהסיכון של יכולת לזיופים מוביל גם לגידול ברכיבים ביומטריה אחרים המסוגלים לספק אבטחה טובה יותר דוגמת סורקי ורידים (vein scanners) [בדרך כלל באצבעות או בכל כף היד]. שיטות ביומטריות אלה צפויות לחוות את שיעורי הגידול המהירים ביותר של השוק בשל חדירה הולכת וגוברת.

“מערכות אימות זיהוי ביומטריות (biometric authentication) שונות מושכות תשומת-לב בשוק זה ומחליפות באופן קבוע מערכות אבטחה קונבנציונליות דוגמת הגנה מבוססת סיסמאות או PIN. זאת בעיקר בשל אמינותן במונחים של מאפיינים אינדיבידואליים ייחודיים לאורך זמן”.

עוד מציין הדו”ח כי שוק הביומטריה העולמי מונע ע”י שימוש גובר בפרוייקטים ממשלתיים וע”י מגזר הבנקאות והפיננסים בהם זיהוי שגוי עלול לגרום להפסדים כבדים.