חברת החשמל מתכוונת לערוך בקרוב מכרז בנושא קבלת שירותי תמיכה במוקדי Help Desk בתחום ה- ICT

חברת החשמל לישראל (חח”י) מתכוונת לערוך בקרוב מכרז בנושא קבלת שירותי תמיכה במוקדי Help Desk בתחום ה- ICT ועיסקוים נוספים.

כך עולה ממסמך של אגף מערכות מידע ותקשוב (אמ”ת)/מחלקת כספים וכלכלה מיום 1 ביולי 2015 בהקשר של פטור ממכרז בהתקשרות המשך עם חברת כלנית כרמון שירותי תוכנה בע”מ.

כלנית כרמון זכתה במכרז פומבי שהתקיים בנושא בשנת 2010 והיא מספקת את השרות מאז סיום אותו מכרז ועד היום.

תקופת הפטור ממכרז שאושרה עתה היא עד 31 בדצמבר 2015 “או עד שייחתם חוזה עם הספק שיוכרז כזוכה במכרז בנושא ההתקשרות, שאמור להתפרסם בקרוב, לפי המוקדם מביניהם”.