חברת החשמל: מכרז לשירותי תמיכה טכנית ויישומית במערך התקשוב בחח”י במוקדים המרכזיים הממוקמים בחיפה ובת”א
הגוף המפרסם: חברת החשמל לישראל (חח”י)/אגף מערכות מידע ותקשוב (אמ”ת)
נושא המכרז: מכרז בינלאומי מקוון /ממוכן מתפתח (דו-שלבי) לשירותי תמיכה טכנית ויישומית במערך התקשוב בחח”י במוקדים המרכזיים הממוקמים בחיפה ובת”א
מס’ המכרז: 2001188765
תאריך פרסום: 30 ביולי 2015
מועד אחרון: 6 בספטמבר 2015
הערות: יעדים ומטרות: השירות מיועד לתגבור והשלמת מערך התמיכה הפועל במוקדי אמ”ת ע”י העלאת זמינות שירותי התקשוב, ומתן הכוונה והדרכה בתחום הטכני והיישומי של מערך התקשוב בחח”י.
בעיות שאמורות להיפתר: קיצור זמן תקלות באמצעות תמיכה מידית ממערך שירות מקוון וגמישות בהרחבת פעילות וצמצומה בהתאם לפעילות פרויקטלית באמ”ת.
תועלות וחסכונות: העלאת זמינות שירותי אמ”ת באמצעות שירותים מקוונים ממרכזי התמיכה (מוקדי Helpdesk); עמידה ביעדים, מטרות ולוחות זמנים שהוגדרו בהסכמי שירות פנימיים בין אמ”ת ליחידות החברה על בסיס אמנת השרות.
תיאור מצב כללי: מרכזי התמיכה באמ”ת מספקים מענה טכני ויישומי למערכות המידע שפותחו בחח”י, מערכות ותוכנות מדף, וציוד קצה מגוון. הפעילות במוקדים המרכזיים מבוססת על מבנה תפעולי מדורג לפי קווי תמיכה:
+ קו תמיכה I מורכב מצוות אנשי תמיכה הפועלים במסגרת שעות עבודה קבועות, כאשר החברה רשאית להגמיש אותן עפ”י צרכיה. יעוד הצוות: מענה מהיר לפניות, הכוונה, תיעוד ופתרון תקלות פשוטות.
+ צוות קו תמיכה II מורכב מצוות אנשי תמיכה בעלי מומחיות גדולה יותר מאלה של קו תמיכה I. ייעוד צוות זה: תמיכה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לצורך פתרון מגוון הפניו [הערה: תיאור ייעוד הצוותים הינו רשימה לא מלאה ומיועדת לצורך הבנה כללית של מגוון הפעילות המתבצעת במוקדים].