חברת החשמל מבקשת להתקשר עם שירות המתמחה בשוחד ובשחיתות, מעילות והונאות

14:11 26.02.2021

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

חברת החשמל לישראל (חח”י) מבקשת להתקשר עם שירות “המתמחה בשוחד ובשחיתות, מעילות והונאות”. החברה פירסמה זאת ב- 25.2.2021. מדובר במכרז פומבי ממוכן עם שלב מיון מוקדם [מכרז 103175010].

במפרט ההתקשרות של חטיבת תפעול ולוגיסטיקה/אבטחת מידע וסייבר ביטחון ארצי/קצין ציות למדיניות מעילות והונאות ארצי בחח”י כותב דורון ברגר [בקר סיכון מעילות והונאות בחח”י] בין היתר כי “במסגרת מדיניות החברה למניעת סיכוני מעילות והונאות מפעילה החברה בין היתר, תכנית אכיפה והפחתה לנושא מעילות והונאות ושוחד ושחיתות. תוכנית האכיפה וההפחתה נדרשת לכלול תכנית אכיפה (יצויין כי לחברה קיימת תוכנית מאושרת ופועלת) איתור חשיפות בתהליכים העסקיים ועיצוב בקרות, הכנת תכניות הפחתה ועוד”.

“השירות המבוקש במסגרת ההתקשרות הינו בחינה כוללת של עולם שוחד ושחיתות כעולה ממעמדה של חברת החשמל כחברה ממשלתית והרגולציות והוראות כל דין החלות עליה בהיבט זה.  סיוע לצוות מעילות והונאות ואופטימיזציה של תכנית האכיפה ושילובה והרחבתה כך שתכלול מענה מלא בעולם שוחד ושחיתות בצורה מיטבית בתכניות ההפחתה המנוהלות כיום על ידי הצוות. בנוסף, יידרש נותן השירות לסייע לצוות מעילות והונאות בפעילויות הפחתה שונות הנמצאות בפעילות הצוות”.

המועד האחרון להגשת הצעות הוא 17 במארס 2021.