חברת החשמל לישראל (חח”י): מכרז למתן שירות בתחום אבטחת מידע

הגוף המפרסם: חברת החשמל לישראל (חח”י)/ אגף מערכות מידע ותקשוב

נושא המכרז: מכרז למתן שירות בתחום אבטחת מידע

מס’ המכרז: 2000702097

תאריך פרסום: 15 בינואר 2013

מועד אחרון: 31 בינואר 2013

הערות: מטרת התהליך היא לבחור משמש יחיד בתחום אבטחת המידע והתקשורת עבור מערכות תפעוליות לשליטה ובקרה מרחוק בזמן אמת, שייתן שירות ויבצע משימות עבור תחום אבטחת המידע והתקשורת, בסביבה מורכבת טכנולוגית ורחבת היקף, באגף מערכות מידע ותקשוב (אמ”ת) בחברת החשמל. העבודה כוללת ניתוח איומי אבטחת מידע בתשתיות תפעוליות לשליטה ובקרה מרחוק בזמן אמת, גיבוש ארכיטקטורה מאובטחת, ביצוע תהליך המימוש וביצוע בקרה שוטפת על אמת אבטחת מידע.

במסגרת תפקידו יספק המשמש שירותי אבטחת מידע ותקשורת ויבצע ניתוח איומי אבטחת מידע במערכות תפעוליות לשליטה ובקרה מרחוק בזמן אמת, ביצוע סקרי סיכונים, גיבוש ארכיטקטורה מאובטחת והמלצה על הפתרונות האפקטיביים, מימוש הפתרונות והאינטגרציה וביצוע בקרה שוטפת על רמת אבטחת המידע. כמו כן יהיה אחראי להעברת כל הידע הנדרש לתפעולן התקין ולתחזוקתן הנאותה של המערכות עבורן יספק את שירותיו.

הגורמים המעורבים במכרז זה: מחלקת אבטחת מידע ורשת ביחידת מנהל טכנולוגיה ראשי (CTO) וסייבר ויחידת קשר ואלקטרוניקה.

התועלות הצפויות מהפעילות: העלאת רמת האבטחה, העלאת זמינות ושרידות תשתית מערכות תפעוליות לשליטה ובקרה בזמן אמת; צמצום הסיכון לחדירת קוד עויין לתשתיות של מערכות תפעוליות לשליטה ובקרה בזמן אמת; יישום יכולות בקרה מתקדמות על תשתיות של מערכות תפעוליות לשליטה ובקרה בזמן אמת; העלאת רמת אבטחת המידע של מידע רגיש ברשת; מענה לדרישות רגולציה;