חברות טלקום בהודו עלולות לספוג קנסות כספיים אם לא יעמדו בסטנדרטי שירות

רגולטור התקשורת בהודו [Telecom Regulatory Authority of India, TRAI] פירסם ב- 27 באוגוסט 2012 הצעת תיקון לחוק לפיה יספגו חברות טלקום במדינה קנסות כספיים אם לא יעמדו באיכות של סטנדרטים לשירות עבור טלפוניה קווית וניידת.

מדובר בקנס בגובה של כ- 900 דולר על כל פרמטר שירות שנקבע וחברת תקשורת לא עמדה בו. הקנס עלול לגדול ל- 1,796 דולר בשל כשלים מתמשכים שלא טופלו כראוי.

לדברי הרגולטור, “ספקי השירותים לא עמדו שוב ושוב באיכות של מבחני שירות בכל הקשור למקצת מהפרמטרים שנקבעו” וזאת על-סמך בדיקות שנערכו במשך כמה רבעונים רצופים.

בנוסף גם לא היה שיפור עקבי בשירות לצרכנים למרות הצעדים שנקט הרגולטור.