זניט מדיה: בשנים הקרובות צפוייה התאוששות בהוצאות הפרסום של מגזר הטלקום

Business Intelligence – Telecommunications, דו”ח של חברת הפרסום Zenith Media אומר כי הוצאות הפרסום של מגזר הטלקום צפויות בשנת 2022 לחזור לרמת ההוצאות שהיו בשנת 2019.

עוד קובע הדו”ח כי בשנים הקרובות צפוייה התאוששות בהוצאות הפרסום של מגזר הטלקום וזאת לאחר ירידה בשיעור של 8.7%(-) במהלכה של שנת 2020.

בין השנים 2019 ל- 2023, פרסום דיגיטלי יהיה הערוץ היחיד הצפוי לגדול. הוצאות הפרסום של מגזר התקשורת הסתכמו ב- 17.8 מיליארד דולר בשנת 2020 והן צפויות להסתכם ב- 18.7 מיליארד דולר בשנת 2021 [גידול בשיעור של 4.7%]. בשנת 2022 צפויות ההכנסות בתחום זה להסתכם ב- 19.5 מיליארד דולר [גידול בשיעור של 4.4%]. בשנת 2023 צפוי גידול בשיעור של 4.3%.

הודו וסין יובילו את הגידול בהוצאות הפרסום עם הגידול העצום בחדירת הטלפונים החכמים.

עוד נאמר בדו”ח כי מותגי הטלקום יגדילו את הוצאות הפרסום הדיגיטלי שלהם בשיעור ממוצע של 5% במהלך השנים 2019-2023. בשנת 2023 הנתח של הפרסום הדיגיטלי יגיע ל- 54% מכלל הוצאות הפרסום הטלקום.

במהלך השנים 2019-2023 מותגי הטלקום צפויים לקצץ את הוצאותיהם בפרסום בטלביזיה וברדיו כשבתחום הטלביזיה מדובר בירידה בשיעור שנתי ממוצע 2%(-) ובתחום הרדיו – ירידה בשיעור שנתי ממוצע של 2.8%(-).