ועדת הפטור המרכזית במשרד האוצר/החשכ”ל אישרה העסקת יועץ תקשורת חיצוני “לטובת התמודדות עם הביקורת הציבורית הצפוייה עקב השינוי בתעריף המים”

הגוף המפרסם: משרד האוצר – החשכ”ל/הוועדה להעסקת יועצי תקשורת חיצוניים

מהות ההתקשרות: התקשרות של משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים/רשות המים עם יועץ תקשורת-אסטרטגי.

התחלת ההתקשרות: 1 בנובמבר 2013; סיום ההתקשרות: 2 בינואר 2014

החלטה: אושר ע”י ועדת הפטור המרכזית יציאה לפנייה לקבלת הצעות לצורך התקשרות עם יועץ תקשורת-אסטרטגי “לטובת התמודדות עם הביקורת הציבורית הצפוייה עקב השינוי בתעריף המים”.

בנימוקי החלטת הוועדה נאמר בין היתר כי “רשות המים היא הגורם האמון על קביעת תעריפי המים והביוב לשימושי המים השונים באמצעות מועצת רשות המים. מטרתה בין היתר לנהל ולפתח את משק המים והביוב באופן מקצועי ויעיל. ההחלטות הקרובות של מועצת רשות המים מתוקף תפקידה לקראת עדכון תעריפי המים לשנת 2014 עתידות להשפיע על כלל הציבור ובפרט על רשויות, תאגידים ויזמים הפועלים במשק המים … ישנו צפי למחאה וביקורת תקשורתית נרחבת בחודשים הקרובים על פעילות רשות המים. לשם התמודדות עם ביקורת זו רשות המים מבקשת לאשר פנייה לקבלת הצעות להתקשרות עם יועץ תקשורת אסטרטגי … הפנייה תיעשה לארבעה מציעים אשר מחד גיסא נחשבים בתחומם מאידך גיסא הם בעלי היכרות אם משק המים מהשנים האחרונות. מדובר בפעילות שאינה שגרתית. על כן יחידת הדוברות ברשות המים המונה שלושה עובדים תתקשה ליתן מענה להיקף הפעילות הצפוי”.

הערות: פרסום כוונה להתקשרות עם ספק יחיד [היקף כספי של 50,000 ₪ כולל מע”מ לחודשיים]