וועדת הפטור המשרדית במשרד התקשורת אישרה פטור ממכרז לביצוע התאמות ותוספות במערכת CRM [בהיקף 1.35 מיליון ₪ לשנה]

וועדת הפטור המשרדית במשרד התקשורת אישרה התקשרות המשך בפטור ממכרז עם חברת ווי-דו איט בע”מ לביצוע התאמות ותוספות במערכת ניהול קשרי הלקוחות  CRM. ההתקשרות הנוספת היא בהיקף 1.35 מיליון ₪ לשנה.

וועדת הפטור המשרדית במהשת”ק קיימה דיון ב- 27.6.2023 בהשתתפות מימון (מוני) שמילה, המנכ”ל (בפועל), עו”ד ברוריה מנדלסון היועמ”שית ויוחנן שליין חשב המשרד. כמו כן השתתפו שושי בן אהרון מנהלת אגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות ומידע ואליאן רובנוביץ מנהלת תחום תקציב ורכש ומרכזת וועדת הפטור.

בפרוטוקול הישיבה נאמר בין השאר כי בעקבות מכרז פומבי, ב- 24.5.2020 נחתם הסכם עם החברה לאספקת זכויות שימוש ופיתוח יישומים בתשתית CRM.

בתאריך 18.6.2022 ביקשה שושי בן אהרון להרחיב את ההתקשרות עם החברה:

+ תוספת 2,000 שעות לבנק השעות מול חברת WEDOIT לשם פיתוח יכולות ניתוח אנליטיות של הנתונים במערכות CRM. הצורך התעורר לאור פניית אגפי ההנדסה והכלכלה וכחלק מתוכנית העבודה. אגף בכיר לטכנולוגיות ומידע ערך פיילוט להטמעת כלי הטאבלו ככלי BI שהסתיים בהצלחה וכעת יש צורך להרחבה עבור האגפים הנותרים.

+ תוספת 5,500 שעות לבנק השעות מול החברה לצורך שינויים ותוספות במערכות ה-

CRM לשם המשימות המפורטות להלן:

# ביצוע שינויים במערכת פניות הציבור שמשמשת שלושה אגפים (פיקוח, דואר ובנק הדואר והמועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין). המערכת עלתה לאוויר בשנת 2021 ויש עשרות בקשות לשינויים ושיפורים במערכת מהאגפים השונים.

# פיתוח גירסה נוספת למערכת היתרים (אור ציון) – האיפיון הראשוני שפורסם עם המכרז בשנת 2019 היה שונה לחלוטין מהצרכים במערכת עם כניסת האסדרה החדשה לרישום במירשם. המערכת עלתה לאוויר באוקטובר 2022 על-מנת לעמוד בלוחות הזמנים של התקנות החדשות. יש שינויים רבים ודרישות נוספות מהמערכת לאחר שימוש בה במספר חודשים ובהתאם לשינויים נוספים בתקנות.

# שינויים מהאיפיון המקורי במערכת הדיווחים – האיפיון הראשוני שפורסם עם המכרז בשנת 2019 לא התייחס לדיווחים של קבצים גדולים מאוד כמו קבצי ה- GIS. לצורך קליטת קבצים גדולים יש צורך בארכיטקטורה שונה ממה שקיים כיום. כמו כן, אגף הפיקוח עידכן את הדיווחים ואת המידע הנדרש מהחברות.

# בקשות ותוספות של אבטחת מידע – כל נושא אבטחת המידע לא נכלל בהצעה הראשונה היות ולא היו ידועות הדרישות הרלבנטיות. היות ומדובר במידע בענן, יש דרישות מורכבות של אבטחת מידע כגון הלבנת קבצים, הצפנות וכו’.