וועדת הפטור המרכזית אישרה למינהל התכנון התקשרות המשך עם מלם מערכות לצורך קבלת שירותי הפעלה ותחזוקה של מערכת תכנון זמין [כ- 3.6 מיליון ₪ לחצי שנה]

הגוף המפרסם: משרד האוצר/מינהל התכנון

שם הספק: מלם מערכות [מקבוצת מלם תים]

מהות ההתקשרות: קבלת שירותי הפעלה ותחזוקה של מערכת תכנון זמין

היקף ההתקשרות המבוקש/המאושר: 3,559,020 שקל כולל מע”מ

התחלת ההתקשרות: 1 באפריל 2020; סיום ההתקשרות: 30 בספטמבר 2020 או עד להפעלת ספק זוכה במכרז החדש, המוקדם מבניהם.

החלטה: אושר ע”י וועדת הפטור המרכזית

הערות: בנימוקיה כתבה וועדת הפטור המרכזית בין היתר כי “ההתקשרות הראשונה עם החברה הייתה  מיום 1.11.2005 ועד ליום 31.12.2018. זאת, בעקבות היבחרה במסגרת מכרז פומבי, אשר פורסם על ידי משרד הפנים, להקמת מערכת ממוחשבת למימוש נוהל מבא”ת )מבנה אחיד לתוכנית) לתמיכה בתהליכי הגשת תכניות תכנון (מקומיות, מחוזיות, ארציות, ותשתיות לאומיות). היקף ההתקשרות המקורי עם החברה עמד על 42,730,722 ₪ כולל מע”מ.

“המינהל האריך את ההתקשרות מעת לעת באישור ועדת הפטור בחשכ”ל, כאשר הארכה האחרונה בתוקף עד ליום .31.03.2020

“אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע מבקש להאריך את ההתקשרות עם החברה כמפורט לעיל על מנת שלא לפגוע בפעילות הרציפה והשוטפת של הרשות עד לכניסת ספק במסגרת המכרז החדש וכן לאפשר תקופה חפיפה שתבטיח העברת אחריות מסודרת ותקינה.

“האגף החל בכתיבת מכרז חדש בתחילת שנת 2019. ביולי 2019 ובסמוך להשלמת כתיבת המכרז, הודיעה מנהלת מערכות המידע של המינהל על עזיבה מיידית.

“הארגון החל להתמודד עם היערכות מחדש לקראת פרסום המכרז, ומסיבה זו חל עיכוב בלוח הזמנים של המכרז.

“במסגרת המכרז החדש חל שינוי מהותי בתפישת יישום השירות תוך מעבר לשירות המבוסס על הסכם רמת שירות (Service Level Agreement, SLA) והגדרת מגוון רחב וממוקד יותר של בעלי תפקידים. שינוי מהותי זה חייב חשיבה מעמיקה ויסודית תוך התבססות על הניסיון שנצבר בהתקשרות הנוכחית והאריך את משך כתיבת המכרז.

“בחירת ספק זוכה צפויה עד מארס 2020.

“לבקשת ועדת תקשוב עליונה, האגף נדרש לבצע השוואת חלופות לדרכי ההתקשרות עם הספק הזוכה ובחינה חוזרת של חלופה מועדפת. בסיום תהליך בדיקת החלופות, בוצע שינוי דרך ההתקשרות במכרז בהתאם להמלצות ועדת התקשוב.

“לאחר הטמעת השינויים המבוקשים, התקבלה ביום 22.10.2019 המלצתה של ועדת התקשוב העליונה למכרז”.

הערות עורך Read IT Now:

+ ב- 25 ביולי 2016 פירסמתי כאן באתר ידיעה לפיה מילכה זיו נשיאל מונתה לאחרונה למנהלת אגף בכיר למערכות מידע במינהל התכנון. היא הגיעה למינהל התכנון מהחשכ”ל, שם שימשה כמנהלת תחום בכיר מחשוב ומערכות מידע ועוזרת החשבת הכללית לענייני מחשוב.

+ ב- 2 באוגוסט 2019 פירסמתי כאן באתר על מכרז בינמשרדי לתפקיד מנהל/ת אגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות ומידע במינהל התכנון וציינתי בידיעה כי המנמ”רית היוצאת מונתה לתפקיד מנמ”רית ועדת הבחירות.

+ פנייה + תזכורת במייל לדוברות המינהל לקבלת שמו/ה של המנמ”ר/ית הנוכחי/ת – לא נענו.