וועדת המכרזים של משרד התקשורת אישרה הארכת התקשרות בפטור ממכרז לשנה נוספת עם שני משרדי רו”ח המספקים שירותי ייעוץ כלכליים/חשבונאיים למינהל כלכלה במשרד

הגוף המפרסם: משרד התקשורת/מינהל כלכלה

תקנה: תקנה 3(4)(ב)(1) בתנאים זהים לתנאי ההתקשרות הראשונה ובנסיבות שבהן השמירה על האחידות נדרשת מטעמי חסכון ויעילות

שמות הספקים: רו”ח עובד בן דוד שלוי קופ ושות’ ומשרד רו”ח נבון ויספלד

התחלת ההתקשרות: 21 במארס 2022; סיום ההתקשרות: 21 במארס 2023

החלטה: אושר ע”י וועדת סקרים ומכרזים של משרד התקשורת [ב- 13.2.2022]

הערות: בנימוקי וועדת סקרים ומכרזים של משהת”ק נאמר כי מדובר בפנייה של ד”ר עופר רז-דרור ממינהל כלכלה במשרד.

“נכון לעת הנוכחית נותרה יתרה של 229 שעות לא מנוצלות בהסכם עם משרד רו”ח בן דוד ו- 442 שעות לא מנוצלות בהסכם עם משרד רו”ח נבון וייספלד.

“מינהל כלכלה נמצא בעיצומו של מכרז התמרוץ הראשון ובעיצומו של תהליך הסקת המסקנות מאופן קביעת חובות התשלום לקופת התמרוץ בשנת 2021.מכרז התמרוץ השני והליך קביעת חובות התשלום לקופת התמרוץ לשנת 2022 יחל בקרוב, ולשם ייעול התהליך ולמידה מטעויות העבר, נחוצה המשכיות ועקביות מצד היועצים המלווים (משרד רו”ח נבון וייספלד) שכבר מכירים את הדילמות והלבטים שהתגלו בתהליך ועל כן יש להם את הידע הנדרש לייעץ כדי שניתן יהיה לייעל ולשפר את התהליך.

“מעבר לכך, מעת לעת מועברים למינהל כלכלה נושאים לטיפול או שהוא יוזם בדיקות הדורשות התייעצות עם רואי חשבון. כך, לדוגמה, לאחרונה הגיעה בקשה להעברת אמצעי שליטה בחברת חלל תקשורת , בעלת היבטים ביטחוניים, ולשם גיבוש המלצתו נעזר האגף ברואי חשבון בהתאם להתקשרות הקיימת (משרד רו”ח בן דוד). מינהל כלכלה רואה ערך רב בהמשך העסקת משרד בן דוד לאור איכות ביצוע עבודות מסוג זה, ניסיונם וזמינותם בלוחות זמנים קצרים. היכרותם עם השוק שנצברה במהלך תקופת ההעסקה מאפשרת שימוש אפקטיבי בנושאים נרחבים שיתנו ערך מוסף למשרד”.