התקשרות עם ספק יחיד: רכבת ישראל/טרנזמייט [אתר Moovit]

הגוף המפרסם: רכבת ישראל

שם הספק: חברת טרנזמייט בע”מ

נושא ההתקשרות: שיתוף פעולה לשימוש באתר האינטרנט והאפליקציה הסלולרית Moovit עבור נוסעי הרכבת

מועד ההחלטה: 3 ביוני 2013

הערות: אתי פינקלשטיין מנהלת אגף שיווק של רכבת ישראל כותבת בהודעת ההתקשרות עם חברת טרנזמייט המפעילה את תר האינטרנט והאפליקציה הסלולרית Moovit. החברה פועלת בשיתוף עם משרד התחבורה באמצעות חברת עדליא ומאפשרת תכנון מסלול נסיעה באמצעות תחבורה ציבורית. המסלול לוקח בחשבון זמני הגעת תחבורה ציבורית (רכבת/אוטובוס) ועומסים באופן שהמסלול המיטבי מוצג לנוסע.

כיום קיימים יותר מ- 350,000 משתמשים לאפליקציה בישראל ומאות אלפים נוספים בעולם. נכון לתחילת אפריל 2013: יותר ממיליון תכנוני מסלול כל חודש; יותר מחצי מיליון שאילתות בזמן אמת מידי יום; יותר משני מיליון דיווחי נוספים (אקטיבי ופסיבי) ליום.

מדובר באפליקציה היחידה בישראל המסוגלת לספק את שלושה השירותים הבאים: התממשקות לאתר האינטרנט של רכבת ישראל כחלק אורגני מהאתר. במסגרת ההתממשקות Moovit שואבת את המידע שהזין הגולש ומשלבת זאת כבר בתכנים שהיא מציגה לו מבלי שיידרש להציגם שוב; התממשקות בין האפליקציות הסלולריות של רכבת ישראל ו- Moovit; תקשור הודעות שירות מטעם רכבת ישראל למשתמשים באפליקציית Moovit – ללא תשלום.

ההתקשרות תהיה למשך 24 חודשים וללא עלות כספית מצד רכבת ישראל.