התקשרות בפטור ממכרז: רכישת צידניות ולידיות למבצע חיסוני קורונה בבתי-הספר

הגוף המפרסם: משרד הבריאות

תקנה:  תקנה 3(2) – התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש

שם הספק: פריסבי בע”מ

מהות ההתקשרות: רכישת צידניות ולידיות למבצע חיסוני קורונה בבתי-הספר

התחלת ההתקשרות: 1 בינואר 2020; סיום ההתקשרות: 31 בדצמבר 2020

החלטה: אושר ע”י וועדת הפטור המרכזית [בראשות מנכ”ל המשרד פרופ’ נחמן אש, היועמ”ש עו”ד דנה נויפלד וחשב המשרד רו”ח חסן איסמעיל]

הוחלט ע”י קבינט קורונה לצאת במבצע חיסון ילדים בבתי-הספר. מבצע זה החל ביום 22.12.2021 ע”י שירותי בריאות התלמיד בכל הארץ באמצעות ספקי שירותי בריאות התלמיד במחוזות צפון, דרום ואשקלון וניתן ע”י אחיות עובדות מדינה.

“לאור ההנחיות המיוחדות והמחמירות להובלה ולשמירה על שרשרת הקור, שניתנו ע”י אגף הרוקחות, אשר קובעות כי יש לשמור את החיסונים בקירור, ולהקפיד על טמפרטורות נכונות לאורך חיי החיסון, עלה צורך לרכוש צידניות ולידיות מיוחדות לשמירה על החיסונים במהלך שעות החיסון בבית-הספר עבור הצוותים הממשלתיים ולצורך הרחבת הפעילות לחיסוני קורונה.

“לאור לוח הזמנים הדחוק, נעשתה בחינת שוק ע”י הגורמים המקצועיים במשל”ט ובלשכות הבריאות. כמו כן נבחן הצורך בהליך הוולידציה שבוצע במשרד לפני שלוש שנים, בשיתוף עם אגף הרוקחות ומחוז צפון, עבור צוותי בריאות הציבור לצורך חיסוני השיגרה מול חברת פריסבי.

“לפיכך מבוקש כעת ע”י היחידה לאשר את ההתקשרות ולרכוש מחברת פריסבי בע”מ צידניות ולידיות נוספות הנדרשות עבור מבצע החיסונים. הכמות הנדרשת היא 50 צידניות עבור המחוזות צפון, דרום ואשקלון”.