התקשרויות בפטור ממכרז: בנק ישראל

בנק ישראל פירסם לאחרונה מספר הודעות על התקשרות עם ספק יחיד. להלן מקצת מההודעות הללו:

שם הספק: תים-נטקום בע”מ

מהות ההתקשרות: א. הגדלת ההתקשרות עם החברה, לצורך שדרוג מערכת  CA לניהול פניות [14,000 ₪ כולל מע”מ]; ב. מארזי אחסון מתוצרת EMC – רכישת רכיבים נוספים: מימוש אופציה בהסכם שנכרת עם החברה בעקבות זכייתה במכרז פומבי לאספקה, התקנה ותחזוקה של מארזי אחסון מתוצרת EMC, לצורך רכישת רכיבים נוספים. [כ-574,000 ₪, כולל מע”מ]; ג. הארכת ההתקשרות עם החברה, לצורך תחזוקת מערכת זה”ב המשמשת את הבנק, בנסיבות שבהן השמירה על האחידות נדרשת מטעמי יעילות וחסכון. משהתקבל אישור המנכ”ל מתאריך 29.10.13, אישרה ועדת המכרזים את ההתקשרות [כ – 1.5 מיליון ₪, כולל מע”מ].

 שם הספק: משרד האוצר – מימשל זמין

מהות ההתקשרות: התקשרות עם משרד ממשלתי, לצורך פיתוח משחקים לימודיים במסגרת החינוך הפיננסי לילדים באתר האינטרנט של הבנק [כ – 120,000 ש”ח, כולל מע”מ].

 שם הספק: איוויב בע”מ (eWave)

מהות ההתקשרות: הרחבת ההתקשרות עם החברה, שנכרתה בעקבות זכייתה במכרז פומבי, לצורך הקמת אפליקציה לסלולר ושירותי תחזוקה, בנסיבות מטעמי יעילות וחסכון. משהתקבל אישור המנכ”ל מ – 12.11.13, אישרה ועדת המכרזים את ההתקשרות [כ- 325,000 ש”ח]. 

שם הספק: HP, היולט-פקרד (ישראל) בע”מ)

מהות ההתקשרות: הגדלת ההתקשרות עם החברה, שנכרתה בעקבות זכייתה במכרז פומבי לביצוע פרויקט ההגירה מה – MF, לצורך רכישת רכיבים נוספים [עד 50,000 ₪, כולל מע”מ].

 שם הספק: משרד התקשורת – לשכת הפרסום הממשלתית (לפ”מ)

מהות ההתקשרות: התקשרות עם לשכת הפרסום הממשלתית לצורך ביצוע תכנית הסברה תקשורתית ברשתות החברתיות [כ – 550,000 ₪ כולל מע”מ].

 שם הספק: בזק החברה הישראלית לתקשורת בע”מ

מהות ההתקשרות: הארכת התקשרות עם זוכת מכרז מרכזי של החשכ”ל  לצורך אספקה ותחזוקה של קווי תקשורת ושירותים נלווים (רשת התקשורת הממשלתית)