התפילות נענו: מצבו הרפואי של מומחה הטלקום (הפצוע) הולך ומשתפר “מיום ליום”!!!

לאחרונה חלה ירידה במספר האייטמים המתפרסמים באתר ‘טלקום ניוז’ של מומחה הטלקום אבי וייס. אני חייב להודות כי כמי שקורא את האתר מידי יום מאז נוסד בתחילת מארס 2013, הדבר הפליא אותי.

באופן מקרי ביותר, נכנסתי לסידרת האייטמים הבלתי-נגמרת שלו לגבי המשפט בתיק 67104-01-20, מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו ואחרים. שם מצאתי טוקבק של אבי וייס מיום 21.12.2021 לטוקבקיסט אלמוני בו נכתב: “ל- ידידיה, נפצעתי ועת אני מנוטרל מבחינת עבודה ועסוק רק בבריאות של עצמי”. [הטעות – במקור; צ”ל: כעת]. הוא לא דיווח כיצד והיכן בדיוק נפצע.

מתוך הרבבות הרבות של קוראי ‘טלקום ניוז’, בעיקר (אבל לא רק) בשל אופן סיקור משפט נתניהו בו, רק בודדים טרחו לכתוב טוקבקים עם ברכות להחלמתו. ‘הרוב (ה) דומם’.

למחרת היום, ב- 22.12, כתב טוקבקיסט אלמוני: “לאבי היקר, כשמתפללים לרפואת חולה מזכירים את שמו ושם אמו. אני מבין ששמך המלא הוא אברהם. מה שם אמך? תודה ורפואה שלימה ומהירה“. אבי וייס השיב לו בטוקבק משלו: “למתפללים בעבורך: אברהם בן רבקה ז”ל. תודה ענקית!!! מחמם את הלב“.

שמונה ימים לאחר מכן אותו טוקבקיסט [שכותב ברבים ולא ביחיד] כתב שוב: “לאברהם בן רבקה לרפואה שלימה. אנו מקוים שאתה מחלים והולך ונשמח מאד לשמוע על שיפור במצבך. בינתיים ממשיכים להתפלל“.

הפעם השיב לו אבי וייס: “תודה לכל המתפללים ולכל המאחלים לבריאותי. זה מחזק אותי ואני מרגיש שיפור מיום ליום“.

מאז לא התפרסם כל עדכון חדש נוסף ושום בולטין רפואי לא יצא מרחוב גולדה מאיר 13 בראשון לציון.

מזל ש”מערכת Telecom News” התגייס ונרתמה לעזרתו של אבי וייס: “המערכת” פירסמה במהלך התקופה הזו 3-4 אייטמים המבוססים כל-כולם על הודעות לעיתונות יח”צניות. כבר תהיתי בעבר מי בדיוק נכל במערכת הזו של ‘טלקום ניוז’ ויש לי השערה שמדובר באדם אחד בלבד [או, אדמת] אבל אולי אני טועה ומדובר כאן בקבוצה גדולה של כתבים מוכשרים וצנועים שמעדיפים להישאר בצל, הרחק מאור הזרקורים – נחבאים אל הכלים.

אלא שמסתמן כי התפילות של המוני בית ישראל אכן נענו: העורך הפצוע – שהתקשה לפרסם ידיעות בתקופת פציעתו – לא הפסיק לצייץ במרץ רב בטוויטר בכל התקופה הזו (מתלוצץ עם עוקביו?).

ואם איני טועה, ראיתי אותו בשני “שידורים” באולפן בסלון ביתה של עו”ד כנרת בראשי אודות משפט נתניהו ואחרים. באחת מהפעמים הוא נראה (בשיחת הזום מביתו בראשל”צ) כשידו השמאלית נתונה בתוך תחבושת/סד כלשהו ובפעם השנייה הוא כבר לא נזקק לתמיכה הזאת.

אכן, נותר לקוות כי אבי וייס ישוב לאיתנו בהקדם. יש בתקופה זו הרבה דיונים בכנסת בנושאי תקשורת והרבה החלטות של משרד התקשורת שהוא היה – לו לא היה פצוע – יכול להעשיר אותנו בידע המקצועי הרב שלו לגביהם.

אני חייב גם לומר שאני קצת מתגעגע להתבטאויות שלו על “שערוריות של שר התקשורת” ועל “החלטות/שימועים הזויים ותלושים מהמציאות” של משהת”ק.

אני גם מתגעגע לתיאורים הנפלאים דוגמת זה שפירסם בנובמבר 2021 אודות ‘הלחץ הפיזי המתון מכל הכיוונים’ ו’הלחצים הכבדים’ שלו: “היות ופרוטוקול הדיון של “הוועדה המייעצת” הוסתר ממני ומהציבור (ולא בפעם הראשונה), במשך זמן רב, התחלתי ב”לחץ פיזי מתון” מכל הכיוונים, על צמרת משרד התקשורת, לשחרר את פרוטוקול הדיון הזה, שעל פי חוק התקשורת חייב להיות גלוי לציבור […] הדיון של “הוועדה המייעצת” התקיים ביום 26.5.21  אולם, בעקבות הלחצים הכבדים שלי, משרד התקשורת שחרר את פרוטוקול הדיון של “הוועדה המייעצת” רק ביום 18.10.21 –  (באיחור של כמעט 4 חודשים, ללא כל הסבר)“. אגב, דומני כי היה ראוי שאבי וייס יחשוף את הקלפים ויגלה כיצד הוא – “הלוחם היחיד בעוולות משרד התקשורת” – מפעיל לחצים על משרד ממשלתי שלם. לחצן מצוקה.

בהחלט ייתכן כי ב”צמרת משרד התקשורת” ובצמרות המשנה” של המשרד קצת נשמו לרווחה בשבועות האחרונים כשהם פטורים מהביקורת ה”נוקבת” של מומחה הטלקום [אין ספק כי ‘נוקב’ זו מילת השנה הפופולרית ביותר שלו לשנת 2021].

השמועה אף אומרת כי במחשבים במשרד התקשורת עושים כל הזמן Refresh של הדואר האלקטרוני כדי לוודא שתיבות המייל ריקות ואין בהן עוד “פניות דחופות/דחופות ביותר” [שאחרת הוא עלול לכתוב: “תשובה לא קיבלתי. לא שלא ניסיתי לקבל. אם תתקבל תגובה, אעדכן בהתאם“]. אבל כל זה היה זמני בלבד. החופשה שלהם הסתיימה.

רבבות קוראי ‘טלקום ניוז’ ישמחו לדעת כי העורך הפצוע, שהתקשה לפרסם ידיעות בתקופת פציעתו התאושש והוא כבר חזר להילחם נגד “עוולות משרד התקשורת” ונגד השערוריות של השר הממונה!

= = = = = = = = =

חשיפה ‘בלעדית’: מסתבר שהפציעה של מומחה טלקום לא גרמה לו לנטוש הרגלים (מגונים) ישנים שלו!

הוא חזר ו-ב-ג-ד-ו-ל!!!!! ביום שישי, 14.1.2022, בשעה 08:11 – לאחר הפציעה שהשביתה אותו ומנעה ממנו לעסוק בכך – שב אבי וייס לכתוב, תחת שמו, באתר שלו.

מומחה הטלקום פירסם הבוקר אייטם חדש מסעיר תחת הכותרת: מש’ התקשורת מחפש נציב תלונות לרשות השנייה: בפעם הקודמת זה נגמר רע. האייטם הזה סווג על-ידו כ’בלעדי’.

באותו האייטם הוא שולף מידע ישן-נושן עוד מהתקופה בה כתב באתר TheCom ז”ל [אזכיר כי באותו אתר, לפני הרבה שנים, אבי וייס נהג לצטט חופשי דברים מתוך Read IT Now ואף לתת קרדיט לאתר זה בדמות קישורים לידיעות שהוא ‘קיבל מהן השראה’].

אבל מה שמעניין יותר הוא שאבי וייס מספר לקוראיו, באופן ‘בלעדי’ כמובן, את הדברים הבאים: משרד התקשורת הקים, בימים אלה, ועדת איתור לתפקיד”נציב תלונות הציבור לרשות השנייה” לטלוויזיה ורדיו”. הרכב הוועדה: אביבית מסבנד  יו”ר הוועדה, סמנכ”לית בכירה הון אנושי ומנהל, משרד התקשורת,  לידור סבתו  חברת ועדה, מנהלת אגף בכירה הון אנושי, רשות התעסוקה,  ודוד מדיוני  חבר ועדה, נציג ציבור”. [הערה: הפיסקה הזאת הועתקה מ’טלקום ניוז’ כמו שהיא, כולל הטעויות במשפט הראשון שלה].

אלא ש- 16 שעות קודם לכן, אתמול, יום חמישי, 13.1.2022, בשעה 16:11, כבר פירסמתי כאן באתר שלי ידיעה בדבר מינוי וועדת האיתור לתפקיד זה. מכך עולה בבירור כי המידע הזה שפירסם אבי וייס בשישי בבוקר מ-מ-ש לא היה ‘בלעדי’. מה יש לומר? הפציעה לא פגעה בהרגלים המגונים הותיקים.

= = = = = = = = =

בַּלַּיְלָה הַהוּא נָדְדָה שְׁנַת הַמֶּלֶךְ וַיֹּאמֶר לְהָבִיא אֶת-סֵפֶר הַזִּכְרֹנוֹת דִּבְרֵי הַיָּמִים [או: מדוע ‘מערכת Telecom News‘ מתעקשת שעכשיו עדיין ינואר 2021?]

בשישי, 7.1.2022, בשעה 23:18 [עמוק אחרי כניסת השבת] פירסמה “מערכת Telecom News” אייטם חדש שכותרתו: “גולשים מדווחים על ריבוי הצעות חברות בפייסבוק, מרביתם מפרופילים מזויפים“.

אגב, לדעתי זה היה אמור להיות “מרביתן” ולא ‘מרביתם’. וגם מעניין שאבי וייס ממשיך לפרסם אייטמים במהלך שבתות למרות שבעבר הצהיר פומבית כי הוא אינו מעלה תכנים לאתר שלו בשבתות ובמועדי ישראל ולמרות שהצבעתי על הסתירה הזאת לא פעם אחת.

אלא שמה שמעניין יותר הוא העובדה שבאתר ‘טלקום ניוז’ כנראה שאין מנגנון אוטומטי שמצמיד את היום ושעת הפרסום לגוף הידיעות והעורך נאלץ להוסיף זאת באותן ידני.

הדבר – כפי שכבר הצבעתי עליו מספר פעמים בעבר – גורם לעיתים לטעויות מביכות כפי שקרה גם ביום שישי האחרון: אני מציע לאבי וייס לבדוק את התאריך של האייטם שפירסם.

משום-מה מתעקשים במערכת ‘טלקום ניוז’ להיות צעירים בשנה תמימה ולכן פירסמו את האייטם תחת התאריך 7.1.2021 במקום התאריך הנכון: 7.1.2022. [שמרתי צילומי מסך].

= = = = = = = = =

ת”פ 67104-01-20, מדינת ישראל נגד נתניהו ואחרים

ובהזדמנות זו, אני מציע לאבי וייס לקרוא את הפיסקה האחרונה בדברים שכתב איתמר לוין באתר News1 של יואב יצחק לפני שבוע. אני בטוח שאבי וייס – יחד עם ידידיו ‘המסקרים’ את משפט התיק 67104-01-20 – ימצא עניין בדברים הללו שפורסמו שלשום (ו’, 31.12.2021):

“כאשר זה המצב מלמעלה, אין להתפלא שאנחנו רואים שלו השתקפות מלמטה – בתיאור המתרחש בבית-המשפט בפיותיהם של שופרות נתניהו. שיהיה ברור: המשפט הזה מורכב ביותר, היו לתביעה הישגים ובעיות, היו להגנה הישגים ובעיות. מי שמתיימר לומר לכם כעת כיצד המשפט יסתיים – הוא או בור (שאינו יודע כיצד מתנהל מגה-תיק) או שרלטן (שיודע ובכל זאת מדבר).

“אבל מהצד של תומכי נתניהו, הכל נורא פשוט: התיק קרס, הפרקליטים עבריינים, העדים שקרנים (אלא אם כן הם יוצאים נגד המשטרה והפרקליטות), כל העיתונאים האחרים מדווחים בצורה כוזבת, רק מי שנמצא באולם יכול לחוות דעה (אלא אם כן מדובר במי שסבור כמותם).

“אם אתם רואים כאלה אמירות, שלא יהיה לכם ספק: מוכרים לכם בלופים בצורה שיטתית, כדי שתאמינו לדיווחים הסלקטיביים והמגמתיים שנמסרים לכם”.

= = = = = = = = = =