התאחדות האלקטרוניקה הצרכנית: ל- 44% מכלל הצרכנים המקוונים בארה”ב היה טבלט בסוף 2013, גידול שנתי של 6%.

Consumer Outlook on Tablets: Adoption, Sentiment and Social Media Conversation, הדו”ח החצי-שנתי של התאחדות האלקטרוניקה הצרכנית (Consumer Electronics Association, CEA) שפורסם ב- 27 בינואר 2014 אומר כי ל- 44% מכלל הצרכנים המקוונים בארה”ב היה מחשב לוח (טבלט) בסוף שנת 2013.

מדובר בגידול שנתי של 6% לעומת דצמבר 2012 (בה עמד השיעור על 38%).

עוד מצביע הדו”ח על כך ש- 70% מהצרכנים המקוונים בארצות הברית מתכוונים לרכוש טבלט בעתיד.

למרות האטה בגידול בהכנסות ממכירת טבלטים הרי שבמונחי יחידות נמכרות יימשך הגידול גם במהלך שנת 2014: הצפי למכירות השנה הוא ל- 89.3 מיליון יחידות לעומת 77.4 מיליון יחידות ב- 2013. ההכנסות מהמכירות יגדלו השנה בשיעור של 3% ל- 27.3 מיליארד דולר.