הרשות להגבלים עסקיים: מכרז לשירותי הקמה ותפעול של מערכת לניהול פניות הציבור ברשות

הגוף המפרסם: משרד הכלכלה/הרשות להגבלים עסקיים

נושא המכרז: מכרז לשירותי אספקה, הקמה ותפעול של מערכת לניהול פניות הציבור  ומתן שירותי ביצוע שיפורים ושינויים, אחריות ותחזוקה עבורה, כולל – איפיון, התאמה, התקנה, הדרכה, הכנסה לפעולה, הטמעה, ביצוע שיפורים ושינויים ותחזוקה ברשות ההגבלים העסקיים.

מס’ המכרז: 05/2017

תאריך פרסום: 10 ביולי 2017

מועד אחרון: 31 באוגוסט 2017

הערות: הפיתרון הנדרש יהיה על בסיס של תוכנה קיימת (תוכנת מדף ולא פיתוח ייעודי עבור הרשות) וביצוע התאמות ספציפיות עבור הרשות.

ממונה פניות הציבור ברשות ההגבלים העסקיים מקבל מדי שנה מאות פניות. הניהול והבקרה על הטיפול בפניות מתבצע באופן ידני. ניהול באופן זה מגביל מאד את המענה השוטף של הרשות ההגבלים העסקיים לציבור הפונים, ואינו מאפשר לעמוד בזמני מענה הולמים לפונים.

המערכת תתמוך בתהליכי הבירור של פניות, החל ממועד הגשתן, עובר דרך קליטתן, רישומן, ניתובן, התכתבות עם גורמים חיצוניים (פונים, מתלוננים ונילונים) ופנימיים ועד לסיכום הבירור וסגירה ובמידת הצורך – טיפול בהשגות ומעקב אחר תיקון ליקויים. המערכת תאפשר זמינות מידע לצורך הבירור, לרבות הפעלה של אמצעי חיפוש על התכנים ועל המסמכים והפקת דו”חות.