הנהלת בתי-המשפט: מכרז לשירותי קישור לרשת האינטרנט עם מדרגת הרחבה

הגוף המפרסם: הנהלת בתי-המשפט (הב”ה)

נושא המכרז: מכרז לשירותי קישור לרשת האינטרנט עם מדרגת הרחבה

מס’ המכרז: 27/16

תאריך פרסום: 4 ביולי 2016

מועד אחרון: 25 ביולי 2016

הערות: השירות הנדרש במכרז זה קישור לאינטרנט באמצעות קו ישיר בנפח MB 100 עבור אתר הייצור של מערכת בתי-המשפט וקישור לאינטרנט באמצעות קו ישיר בנפח זהה עבור אתר הגיבוי (בקו זה לא תהיה תעבורת נתונים למעט במקרים חריגים של בדיקות או הפעלת האתר בחירום ובמקרה כזה בקו המותקן באתר הראשי לא תהיה תעבורת נתונים) עם תמיכה טכנית במנהל רשת או מומחה מקצועי מטעם המזמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע וניטור אקטיבי ורציף של קו התקשורת ומתן הרשאות צפייה בנתונים למזמין.

כמו כן תבקש הנהלת בתי-המשפט לקבל הצעת מחיר להרחבת כל אחד מהקווים לעיל, במדרגת הרחבה בנפח של MB 50 כל אחת. להנהלת בתי-המשפט שמורה הזכות להרחיב הקו בעוד 6 מדרגות או שלא להרחיב כלל.

ההצעה תכלול חיבור הקישור למוצר המאפשר שמירה על ביצועי הרשת מפני התקפות בנפח תעבורה גדול (DDoS). ההצעה תכלול טווח כתובות של לפחות 254 כתובות IP חוקיות מתוך טווח הכתובות של הספק. ההצעה תכלול גישה לפורטל SLA שמאפשר צפייה בזמן אמת נתוני ניצול של הקו וקבלת התראות שונות על זמינות הקו, על הספק להציג צילומי מסך ויכולות הפורטל לרבות סוגי ההתראות הכלולות בו.

בנוסף, קישור לרשת האינטרנט באמצעות מנוי חודשי בלתי מוגבל בשימוש למשך 24 שעות, שבעה ימים בשבוע, ברוחב פס של 40 ו- 100 מגה. כמות החבילות הינה כ- 50 חבילות לחודש כאשר הכמות יכולה לעלות או לרדת בהתאם לצרכי מערכת בתי-המשפט. בכל מקרה התשלום החודשי יהיה ע”פ כמות החבילות בפועל.  ההצעה תכלול 3 חבילות גלישה בנפח של 40 מגה לטובת בדיקות.

כל ציוד ומערכת שיסופקו לארגון או ישרתו את הארגון יעברו נוהל הקשחה מטעם הספק מפני תקיפות הבטחת מידע ויכללו גם ולא רק עדכוני תוכנה לגרסאות מאושרות ומומלצות על ידי היצרן, הורדת שירותים מיותרים, הקשחת מערכת לפי המלצות היצרן ועוד. תתקיים בקרת אמינות וביצועים מטעם הספק לטובת הבטחת המשך השירות ללקוח. תתקיים ביקורת רבעונית מטעם הספק לטובת עמידה בדרישות אבטחת מידע וביצועים וכל דיווח על כל חריגה יועבר במידי להנהלת בתי-המשפט.