הנהלת בתי-המשפט: מכרז לשירותי ניהול פרוייקט תיעוד דיונים דיגיטלי באולמות בתי-המשפט

הגוף המפרסם: משרד המשפטים/הנהלת בתי-המשפט (הב”ה)

נושא המכרז: מכרז לשירותי ניהול פרוייקט תיעוד דיונים דיגיטלי באולמות בתי-המשפט

מס’ המכרז: 34/16

תאריך פרסום: 3 ביוני 2016

מועד אחרון: 6 ביולי 2016

הערות: “נכון להיום באולם הדיונים הקלדנית היא זו שמבצעת את רישום הפרוטוקול בדרך של הקלדה מהירה. מתכונת זו היא חריגה בהשוואה למתרחש כיום במערכות בתי-המשפט המקובל, אשר בכולן נהוגה הקלטה דיגיטלית (ובעבר קצרנות, שיטה שונה מקלדנות) ואשר בהן קיים גורם נוסף (פקיד) המסייע לשופט באולם. שיטת הקלדנות בישראל גורמת להשקעת משאבים משמעותיים בניהול פרוטוקול אשר איננו משקף תמיד את מה שנאמר בדיון, מדובר במיצוי חלקי של כוח אדם ובתמיכה בלתי מספקת בשופט באולם. כיום מבוצעות ההקלטות ותמלולן בדיונים ע”י חברות פרטיות אך ורק בחלק קטן מהדיונים”.

השירותים הנדרשים במכרז זה כוללים ניהולו של הפרוייקט מקצה לקצה ובכלל זה בחינת השוק הפוטנציאלי, הצגת חלופות בנושא תיעוד הדיונים הדיגיטלי, הכנת המכרז/ים לבחירת הפיתרון הטכנולוגי ועוד. הזוכה במכרז זה יהיה מנוע מלהגיש הצעה במכרז שעניינו הפיתרון הטכנולוגי.

בין תנאי הסף המקצועיים: על המציע להציג אישור על מחזור כספי בתחום ניהול פרוייקטים ו/או הקמת/יישום/ניהול של מערכות ממוחשבות בתחום ההקלטות הדיגיטליות/אודיו – וידאו, בכל אחת מהשנים 2013 – 2015 (כולל) בהיקף של 250,000 ₪ לפחות בכל שנה. בנוסף, על המציע להציג ניסיון מוכח במתן שירותים של לפחות שני פרוייקטים לגופים שונים בהקמה/יישום/ניהול של מערכות ממוחשבות בתחום ההקלטות הדיגיטליות/אודיו – וידאו במהלך השנים 2013 – 2015 (כולל) בהיקף של חצי  מיליון ₪  לפרוייקט (שווי הפרוייקט כולו לרבות עבודת התחזוקה וההפעלה) אשר לגביו ניתן השירות בכל אחד מהגופים.