הנהלת בתי-המשפט: מכרז לרכישת רישיונות תוכנות מחשבונים משפטיים לרשת בתי-המשפט

הגוף המפרסם: משרד המשפטים/הנהלת בתי-המשפט (הב”ה)

נושא המכרז: מכרז לרכישת רישיונות תוכנות מחשבונים משפטיים לרשת בתי-המשפט

מס’ המכרז: 11/15

תאריך פרסום: 26 בנובמבר 2015

מועד אחרון: 17 בדצמבר 2015

הערות: הנהלת בתי-המשפט מבקשת לערוך מכרז מסגרת לבחירת ספקים פוטנציאליים המפעילים תוכנות מחשבונים משפטיים וזאת לשם לשם רכישת גישה לשירותי חישובים משפטיים למשתמשי הנהלת בתי-המשפט.

התוכנה תתבסס על מדדי מחירים שמתעדכנים אוטומטית על בסיס חודשי ,ריבית החשב הכללי לפי חוק פסיקת ריבית והצמדה התשכ”א – 1961, שכר ממוצע במשק שמתעדכן פעם בחודש וכן צריכה להיות התאמה בדרך החישוב של המחשבונים עם ההלכות המשפטיות כפי שנקבעות על ידי בתי-המשפט השונים.

פנייה זו מיועדת לגופים להם תוכנה המהווה פלטפורמה לביצוע כל החישובים המשפטיים הדרושים מכל תחומי המשפט לרבות מחשבוני עבודה, מחשבוני משפחה, מחשבוני נזיקין ומחשבוני מקרקעין.

יודגש כי הנהלת בתי-המשפט איננה יודעת להעריך במדויק בשלב זה את היקף השירותים שידרשו במסגרת ההסכם מכל ספק וספק. אשר על כן יבוצעו השירותים לפי הזמנות בפועל ללא התחייבות מצד הנהלת בתי-המשפט להיקף מינימלי, אשר יבוצעו לאחר ביצוע שאלון למשתמשי המשרד ופנייה לקבלת הצעות ממספר ספקים, בהתאם לתוצאות שאלון המשתמשים הפוטנציאליים ועל פי שיקול דעתה של הנהלת בתי-המשפט.

במערכת בתי-המשפט מכהנים ו/או מועסקים כ- 400 משתמשים פוטנציאליים, כאשר היקף המשתמשים עשוי לגדול/לקטון בהתאם להנחיות מנהל בתי-המשפט.  הנהלת בתי-המשפט תרכוש מהספקים שיכללו במאגר, בהתאם לתוצאות שאלון וע”פ בחירת המשתמש רישיון אחד בלבד לכל שופט.  רישיון זה ישמש את השופט ואת צוות לשכתו )עוזר משפטי, מתמחה וכו’).