המשרד לשת”פ איזורי “מבקש לקדם פרוייקט חדש, משותף בין מדינת ישראל לבין מדינות האיזור בתחום הסוכרת, במטרה לעודד מחקרים בתחום הבריאות, לטפח חדשנות רפואית, לפתח תשתיות למידה, לארח סמינרים וכנסים איזוריים”

המשרד לשיתוף פעולה איזורי/אגף בכיר קשרי חוץ ומיזמים אזוריים פירסם בחודש ספטמבר הזמנה לקבלת הצעות למתן שירותי ניהול וביצוע פרויקט לשיתוף פעולה איזורי בתחום הסוכרת. מועד ההגשה האחרון היה ב- 23.10.2022.

בפרטי המכרז נאמר בין היתר כי “המשרד ממונה על קידום שיתוף פעולה עם מדינות האזור והרשות הפלסטינית, ניהול וליווי פרוייקטים שיתוף פעולה אזורי בתחומי תשתית, סביבה, תיירות, כלכלה וסחר, תרבות, חינוך וספורט. המשרד יוזם ומקדם תוכניות להשקעה ושיתוף פעולה אזורי ועם הרשות הפלסטינית במגוון רחב של תחומים, וביניהם תחום הבריאות.

“המשרד מבקש לקדם פרוייקט חדש, משותף בין מדינת ישראל לבין מדינות האזור בתחום הסוכרת, במטרה לעודד מחקרים בתחום הבריאות, לטפח חדשנות רפואית, לפתחת תשתיות למידה, לארח סמינרים וכנסים אזוריים ועוד. הסוכרת היא מחלה בשכיחות גבוהה במדינת ישראל וגם במדינות ערביות, בעיקר במדינות המפרץ.

“מטרת הפרוייקט היא לקדם מחקר ופיתוח רפואי, על מנת ליצור ערך מוסף למדינת ישראל ולמדינות האזור, ולקדם את מערכת הבריאות המקומית והאזורית. הפרוייקט יהווה עוד מרכיב מאחד המקדם שיתוף פעולה אזורי, קידמה ובריאות לתושבי מדינת ישראל ולתושבי מדינות האיזור.

“לפיכך, המשרד פונה בזאת לקבלת הצעות למתן שירותי ניהול וביצוע פרוייקט לשיתוף פעולה אזורי בתחום הסוכרת, בהתאם למאפיינים שיפורטו במכרז. יודגש כי הפרוייקט מאופיין באופן מלא וההצעה שתוגש על ידי המציע היא עבור ניהול וביצוע הפרוייקט בלבד.

“הזוכה שיוכרז במכרז יחתום על הסכם התקשרות עם המזמין לתקופה של 12 חודשים כאשר למזמין הזכות להאריך את תקופת ההתקשרות בתקופות נוספות, ועד ל- 48 חודשים נוספים”.