המשרד לקליטת עלייה: פנייה לקבלת הצעות לצורך ביצוע התקשרות מיידית עם מלונות, אכסניות ובתי הארחה לאירוח משפחות עולים מאוקראינה לתקופה קצובה

16:27 06.03.2022

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

משרד העלייה והקליטה פירסם (3.3.2022) פנייה לקבלת הצעות לצורך ביצוע התקשרות מיידית עם מלונות, אכסניות ובתי הארחה לאירוח משפחות עולים מאוקראינה לתקופה קצובה.

בפנייה של משרד הקליטה נאמר כי המשרד “מעוניין בקבלת הצעות ממלונות, אכסניות, ובתי הארחה בכל רחבי הארץ היכולים להעמיד לפחות 20 חדרים שניתן לארח בהן יחידים ומשפחות עולים בתנאי חצי פנסיון לתקופה של בין שבוע לחודש ימים.

“המשרד נדרש לערוך התקשרויות באופן מיידי וייתן התראה לכל אתר בטרם הגעת כל קבוצת עולים, ויציין בהודעה את כמות העולים שנדרשת להתארח בכל אתר, את ההרכב המשפחתי (לצורך חלוקה לחדרים) והאם תקופת השהות הנדרשת צפויה להיות ארוכה משבוע, ולכמה זמן, עד לתקופה מקסימלית של חודש ימים. יובהר, כי בחלק מן המקרים המשרד יוכל להודיע מראש רק על תקופת אירוח בת שבוע, ולא יוכל לתת הערכה האם תידרש תקופה של שבוע, שבועיים או שלושה שבועות נוספים, והודעה כזו תינתן לכל המאוחר לקראת תחילת השבוע השני לשהות.

“לאור האמור לעיל, מבקש המשרד מכל המעוניינים בכך להגיש הצעה בדבר יכולתם להעמיד יחידות אירוח כאמור וליתן את מכלול השירותים הנדרשים.

“על האירוח להיות על בסיס חצי פנסיון – כלומר, אספקה של שתי ארוחות מלאות ביום, שיעמדו בתנאי תברואה כפי שהוגדרו על ידי משרד הבריאות. לאתר תעודת כשרות למזון המסופק על ידו. לאתר שאין תעודת כשרות בתוקף יתאפשר לספק ארוחות לעולים מספק מזון חיצוני ובלבד שלספק המזון החיצוני יש תעודת כשרות.

“כל יחידת אירוח תכלול מקלחת/אמבטיה ושירותים (בתוך היחידה), מקום לאחסון בגדים, אמצעי לקירור ולחימום החדר, וקומקום חשמלי להכנת שתיה חמה. החדרים יהיו ברמת תחזוקה תקינה כשכל מערכותיהם פועלות כנדרש. על האתר להיות בעל יכולת לספק מיטות תינוק.

“על האתר להיות בעל נגישות לתחבורה ציבורית ובעל נגישות לבעלי מוגבלויות; יכולת לספק את שירותי האירוח במהלך כל ימות השבוע, כולל שבתות;  תינתן עדיפות למקום המספק טלוויזיה רב ערוצית ותשתית אינטרנט”.

“על המציע חובה לצרף רישיון עסק בתוקף או היתר זמני ותעודת כשרות בתוקף למציע או לספק מזון שיספק עבורו את הארוחות לעולים”.

“[…] מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, מדובר בהתקשרות דחופה שיש נסיבות מיוחדות לעריכתה ללא מכרז. לכן, בכוונת המשרד להתקשר עם כל מציע שיגיש הצעה עד למועד האחרון הקבוע להלן במענה לפניה זו ושהמענה שלו יעמוד בכל תנאי הפניה, והכל ובהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של המשרד. כן יובהר, כי חתימת הסכם עם אתרים שיעמדו בתנאי פניה זו, כפופה לקבלת כל האישורים הנדרשים לכך בהתאם לחוק חובת המכרזים והתקנות על פיו”.