המשרד להגנת הסביבה פירסם RFI בנושא פלטפורמה לניהול תהליכי ליבה

08:45 09.11.2022

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

המשרד להגנת הסביבה/אגף מערכות דיגיטליות ומידע (טד”מ) פירסם בקשה לקבלת מידע (RFI) בנושא פלטפורמה לניהול תהליכי ליבה. מועד ההגשה האחרון הוא 24 בנובמבר 2022.

“המשרד להגנת הסביבה עוסק במגוון רחב של תהליכי אסדרה (רגולציה), פיקוח ואכיפה של נושאים סביבתיים (כגון: איכות אוויר, שפכים, חומרים מסוכנים, פסולת וכד’), מול גורמים מסוגים שונים (עסקים, מפעלים וגופים נוספים), אשר לפעילותם עלולה להיות השפעה סביבתית. מפוקחים אלה יכולים להיות בגדלים משתנים – ממפעלי ענק ועד בתי עסק קטנים וקטנים מאד.

“במסגרת יישום תוכנית אסטרטגית למערכות המידע, מתכנן המשרד לצאת בפרויקט של יישום מערכת XRM עננית לצורך הקמת מערכת “אסדרה חכמה” – שתנהל את כלל תהליכי הליבה – רישוי, פיקוח ואכיפה המבוצעים על ידי המשרד. היבט מרכזי בתהליכים אלה הוא בקשר של המשרד עם גופים הקשורים לאתרים הסביבתיים (עסקים, מפעלים, רשויות וכו’). המערכת תשמש כלי עבודה מרכזי למשתמשי המשרד הפנימיים ותשמש לניהול הפעילות מול משתמשים חיצוניים ותנגיש להם באופן אינטגרטיבי את המידע והתהליכים הרלבנטיים.

“לשם כך מבקש אגף טד”מ מידע והבהרות מספקים, מיצרנים ו/או אינטגרטורים שברשותם מידע על פלטפורמה לניהול תהליכים העונה על הדרישות להלן:

+ פלטפורמה בתצורה של שירות ענני (תוכנה בענן, או פלטפורמה בענן, קרי SaaS או  PaaS) אשר תאפשר למשרד ליצור, ליישם, לעדכן ולנהל תהליכי עבודה בתוך המשרד ומול גורמים חיצוניים שונים – רשויות עמיתות, מפוקחי המשרד, וכדומה.

+ הפלטפורמה תאפשר ניהול תהליכי עבודה ומשימות (באמצעות יישום ו/או פיתוח): ניהול תהליך בשלבים רציפים ומקביליים, שיוך משימות, ניהול זמני תגובה, ניהול התראות וכו’, ובכלל זאת תהליכי אסדרה, פיקוח ואכיפה (יתרון לתשתית ייעודית קיימת לתהליכי רישוי, פיקוח ואכיפה).

+ תמיכה עשירה ביישום ללא כתיבת קוד (No-Code) או בכתיבה של סקריפטים קצרים ופשוטים (Low-Code)  ואפשרות להרחבות נדרשות באמצעות כתיבת קוד.

+ יצרן הפלטפורמה מתחייב לעמוד בדרישות מערך הדיגיטל הלאומי ומנהל הרכש הממשלתי באגף החשב הכללי במשרד האוצר לעניין פרוייקט נימבוס,  ובכלל זאת  זמינות השירות בישראל ועמידה בתנאי אבטחה וסייבר של נימבוס.