המשך התקשרות משרד ראש הממשלה בפטור ממכרז עם חברת אדג’ו תוכנה לבחינת הוצאות השיחות הבינלאומיות בתפקיד שמבצעים עובדי המשרד בעת יציאתם לחו”ל

וועדת המכרזים המשרדית במשרד רוה”מ אישרה המשך התקשרות משרד ראש הממשלה בפטור ממכרז עם חברת אדג’ו לתקופה של חצי שנה נוספת (מ- 18.4.2014 ועד 19.10.2015) ללא עלות נוספת.

עמי דוידוביץ’ רע”ן תקשורת בנא”מ אמר בדיון בפני וועדת המכרזים כי בפברואר 2013 אישרה וועדת המכרזים התקשרות עם חברת אדג’ו תוכנה לצורך בחינת הוצאות השיחות הבינלאומיות שמתבצעות ע”י עובדי המשרד בעת יציאתם לחו”ל במסגרות שונות, “הוצאה המהווה מרכיב משמעותי מאוד בהוצאות התקשורת של המשרד”.

ההתקשרות אושרה לשלוש תקופות נוספות של חצי שנה כל אחת כשהתקופה הראשונה הייתה בתשלום והשתיים האחרות ללא תוספת עלות. ההארכה השלישית הייתה לאור העובדה כי החברה טרם סיימה עבודתה מאחר והחלה באיחור בשל עיכוב באיסוף הקבצים וניתוח הנתונים.

לדברי עמי דוידוביץ’ הסכם ההתקשרות מבוסס על ארבעה שלבים: השלב הראשון – איפיון ומיפוי. השלב השני – גיבוש המלצות. השלב השלישי – סיוע בקביעת מדיניות. השלה הרביעי – בניית נהלים לניהול נכון של משק התקשורת הסלולרי בארץ ובחו”ל. הספק סיים את שני השלבים הראשונים אך הסכם ההתקשרות הסתיים בטרם הוצגו הנתונים למשרד. הארכת ההתקשרות נדרשת כדי להציג מסקנות שני השלבים הראשונים בפני וועדת הטלפונים. לאחר הצגת המסקנות וועדת הטלפונים תחליט האם הספק יבצע את השליש השלישי והרביעי של המכרז.