המרכז הרפואי שיבא פירסם כוונת התקשרות לצורך פיילוט הקמת מגדל טעינת רכבים

המרכז הרפואי שיבא בתל השומר פירסם כוונת התקשרות עם חברת פרומוט מתקני חניה מכפילי חניה וחניונים אוטומטיים בע”מ לצורך פיילוט הקמת מגדל טעינת רכבים.  המרכז הרםואי לא יידרש לשלם עבור ובמהלך הפרוייקט הניסיוני.

בהודעת כוונת ההתקשרות נאמר כי “הספק הציע לבצע פיילוט בשיבא בטענה שהוא ספק יחיד”.

החברה אמורה לספק ארון חשמל ותשתיות – באישור מהנדס החשמל של המזמין; אישור יחידת המחשב של המזמין על פי צורך; עלויות הקמה כולל התרי בניה, עבודות עפר דרך והכשרה – ובאישור מחלקת בינוי של המזמין; מגדל חניות; שירותי תחזוקה, אחזקה, טיפול בתקלות,  ביטוחים ופניות הציבור.

המרכז הרפואי יהיה אחראי להקצאת מקום למגדל החניה; למתן מענה וסיוע בסיסי לקבלת אישורים.

עלויות חשמל ישולמו למזמין ע”י החברה המפעילה; לרווחים מעמדות הטעינה יכנסו במלואם לחברה; שטח הפרסום על המתקן לשימוש המזמין בלבד, עלויות החלפת שילוט – ע”ח המזמין, ורווחים למזמין ולאפשר החלפת שילוטי פרסום באופן קל ונוח לתפעול.

בין היתר מדובר בהליך קליטת הרכב הכולל הזמנת חניה לטעינה באמצעות אפליקציה; מיקום הרכב על גבי המשטח בתא קליטת הרכבים; חיבור הרכבל טעינה ע”י הנהג באופן זהה לחיבור רגיל; אישור הפעולה ע”י הנהג באפליקציה; אחסון הרכב וטעינת הרכב במגדל הרכבים.

בהליך הוצאת הרכב, המשתמש מגיע לקיוסק ומזמן את רכבו; המגדל מביא באופן אוטומטי את הרכב הנכון; המשתמש מנתק את הרכב מהשקע ויוצא מהמתקן; החיוב מבוצע כמו בכל עמדה אחרת.