המכללה האקדמית ת”א-יפו: מכרז פומבי עם הליך תחרותי נוסף לשירותי מיקור חוץ להמשך פיתוח, תחזוקה, תפעול ותמיכה של מערכות המחשוב של המכללה

הגוף המפרסם: המכללה האקדמית ת”א-יפו

נושא המכרז: מכרז פומבי עם הליך תחרותי נוסף לשירותי מיקור חוץ להמשך פיתוח, תחזוקה, תפעול ותמיכה של מערכות המחשוב של המכללה

מס’ המכרז: 02/2021

תאריך פרסום: 4 ביולי 2021

מועד אחרון: 15 באוגוסט 2021

הערות: “מטרת המכרז הינה לבחור חברה להתקשרות ארוכת טווח בשיטה של מיקור-חוץ, לביצוע כלל תכולות העבודה המפורטות במכרז זה, שעיקרן המשך פיתוח ותחזוקה של מערכות מידע, תחזוקה ותפעול תשתיות וכן מרכז תמיכה. הזוכה במכרז יהיה אחראי לביצוע כלל הפעילויות הנדרשות במסגרת המכרז למשך כל תקופת ההתקשרות”.

+ היקף מחזור כספי של המציע במיקור חוץ של תשתיות — המציע בעל מחזור כספי של לפחות עשרים מיליון (20,000,000) ₪ (לא כולל מע”מ) בכל אחת מהשנים 2020 – 2019, הנובע משרותי מיקור חוץ בתחום תחזוקה ותפעול תשתיות מחשוב בישראל. ההיקף הכספי הקבוע בתנאי זה נקבע בהתחשב באופיים הרגיש של השירותים נשוא מכרז זה ובמחויבות המציע על-פי מסמכי המכרז להיות ערוך וזמין לביצוע פרויקטים נוספים במכללה, בהתאם להוראות ההסכם והמכרז.

+ ניסיון רלבנטי של המציע בתשתיות ויישומים — למציע ניסיון במתן שירותי מיקור-חוץ בתחום תחזוקה ותפעול תשתיות מחשוב ומרכז שירות וכן שירותי פיתוח ותחזוקת יישומים לשלושה לקוחות שונים, בהיקף של לפחות 3 מיליון ₪ (לא כולל מע”מ) לשנה לכל לקוח, במשך לפחות שנתיים בין השנים 2016-2020.

* התקשרות הינה למשך חמש שנים ועד שני חודשים מיום חתימת הצדדים על הסכם מתן השירותים, בכפוף לאמור בהסכם מתן השירותים שיחתם בין הצדדים. למכללה בלבד נתונה האופציה להאריך את תוקפו של הסכם ההתקשרות בחמש תקופות נוספות בנות שנה כל אחת, בכפוף לאמור בהסכם ההתקשרות שיחתם בין הצדדים.

* מכרז זה הינו מכרז פומבי עם בחינה דו-שלבית והליך תחרותי נוסף.