המטה הקיברנטי הלאומי במשרד ראש הממשלה פירסם קול קורא לחברות בתחום הסייבר

המטה הקיברנטי הלאומי במשרד ראש הממשלה פירסם ב- 29 באוגוסט 2013 קול קורא לחברות בתחום הסייבר.

בהודעת המטה נאמר כי המטה בוחן הפעלת פרוייקט שמטרתו עידוד צעירים יהודים מוכשרים במיוחד, בוגרי תואר ראשון עם אוריינטציה טכנולוגית, “להצטרף לקבוצת האיכות המובילה את תעשיית הסייבר במדינה”.

במסגרת הפרוייקט יעברו המשתתפים הכשרה פעילה בתחום הסייבר ולאחר מכן ישתלבו במסגרת התמחות בת ארבעה חודשים.

המטה מחפש חברות טכנולוגיות מובילות בתחום שעשויות לקחת חלק בפרוייקט ע”י בנייה והעברה בפועל של הכשרה ייחודית ואיכותית בתחום הסייבר תוך שימת דגש על יסודות טכנולוגיים בתחום, יזמות ופרוייקטורה טכנולוגית; בנייה וניהול של פרוייקטים טכנולוגיים התנסותיים עבור המשתתפים והנחייה של המשתתפים במסגרתם; העסקה של המשתתפים במסגרת התמחות בת ארבעה חודשים בתפקידים מאתגרים בתחום הסייבר.

מטרת בקשה זו היא לקבל מידע מן המשיבים ביחס לרעיון לביצוע המיזם הנ”ל ולאופן הוצאתו אל הפועל. המשיבים מוזמנים לפרט כיצד הם מציעים לבנות ולנהל את ההכשרה ואת הפרוייקטים ההתנסותיים, וכן לפרט בנוגע לרצון והיכולת לקלוט משתלמים במסגרת שתוארה, ובנוגע לאופי ההשתלמות (סוג תפקידים, אופן החניכה וכו’).

במסגרת תקופת ההכשרה ישולבו תכנים בנושא יהדות וציונות וכן לימודי עברית שלא יהיו באחריות המשובים.

הקול קורא אינו מהווה הצעה אן הזמנה ליצירת התקשרות וכי אין בפרסום בקשה זו משום התחייבות כלשהי של המטה או מי מטעמו כלפי אדם או גוף כלשהו. המשיבים לא יקנו יתרון אן העדפה כלשהם בתהליך ההתקשרות לביצוע המיזם ו/או זכות להשתתף בו (ככל שיוחלט על ביצוע תהליך התקשרות).

תגובות, המלצות והצעות לקול קורא זה ניתן לשלוח אל המטה הקיברנטי הלאומי במשרד ראש הממשלה עד ל- 1 נובמבר 2013.