המוסד לביטוח לאומי: מכרז לאספקה ותחזוקה של מנוע חיפוש ארגוני Google Search Appliance ושירותים נלווים

הגוף המפרסם: המוסד לביטוח לאומי

נושא המכרז: מכרז לאספקה ותחזוקה של מנוע חיפוש ארגוני  Google Search Appliance, GSA ושירותים נלווים [לרבות אספקה, התקנה, הטמעה, שירותי אחריות ותחזוקה, תיעוד, הדרכה, שירותי מומחה ואינטגרציה,  אופציות תוספות והרחבות על פי צרכי המוסד].

מס’ המכרז: ת(10)2015

תאריך פרסום: 13 באוגוסט 2015

מועד אחרון: 9 בספטמבר 2015

הערות:  Google Search Appliance, GSA – מוצרי חיפוש ארגוני משולבי חומרה ותוכנה מבית חברת Google המנגישים למשתמשים תוצאות חיפוש רלבנטיות מתוך מאגרי מידע ארגוניים דוגמת שרתי קבצים, שרתי WEB, מערכות לניהול מסמכים, מערכת ניהול תוכן ומערכות Enterprise וזאת בהתבסס על האלגוריתמים הייחודיים והבלעדיים של מנוע החיפוש האינטרנטי.

המוסד מבקש לרכוש פתרון GSA עבור אתרי האינטרנט של המוסד הפתוחים לציבור וכאופציה משלימה גם עבור מערכות תוכן פנים-ארגוניות, לצורך חיפוש ידידותי, פשוט ומהיר ולאיתור מהיר של מסמכים ותכנים שונים כמו דו”חות מחקר, תקנות, טפסים, חוברות הסבר, הודעות, סוגי מידע ומדיה (כמו תמונות, קטעי וידיאו, שמע, מידע גיאוגרפי, מסמכים רפואיים וכו’) ותכנים אחרים והנגשתם לציבור הרחב ולעובדי המוסד.

המוסד משתמש כיום במנוע החיפוש של מיקרוסופט המשולב ב- SharePoint 2010 ומעלה.

במכרז רשאים להשתתף רק משווקים מורשים של חברת גוגל בישראל לאספקה והטמעה של פתרונות חיפוש ארגוני GSA בכפוף לאישור תקף של היצרן.

המציעים נדרשים להגיש הצעותיהם לכלל הדרישות, הרכיבים והשירותים הנלווים במכרז זה.

לא ניתן להגיש הצעות רק לחלק מהמערכת הנדרשת.  על המציעים להגיש הצעה אחת ויחידה.