הלמ”ס מפרסם מכרז חדש לאספקת שירותי ייעוץ בתחום הגנת הסייבר

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ”ס) מפרסמת מכרז חדש לאספקת שירותי ייעוץ בתחום הגנת הסייבר [28/2022]. במודעה לעיתונות שפירסמה הלמ”ס, לצד הנוסח המלא שלו, נאמר כי “השירותים שיינתנו על ידי הספק/הספקים הזוכה/ים צריכים לענות על דרישות תקניות עדכניות, כלליות ומקצועיות, בתחום טכנולוגיות המידע בכלל ובענף אבטחת המידע והגנת הסייבר בפרט המקובלות בארץ ובעולם, וכן על הדרישות המפורטות בחלק הטכני של המכרז”.

“המכרז כולל שני תחומים מקצועיים: שירותי ייעוץ בתחום בקרה וביקורת ושירותי ייעוץ כללי ואסטרטגי בנושא הגנת הסייבר, פרטיות והמשכיות עסקית”.

“לכל תחום במכרז ייבחר ספק אחד אשר הצעתו תיתן את המענה המיטבי לתחום המקצועי על פי הדרישות המוגדרות במכרז. מציע יוכל להגיש הצעה לתחום אחד או לשני התחומים בכפוף לעמידה בכל תנאי הסף לכל אחד מהתחומים.

“מציע יוכל לזכות בתחום אחד כולו או בשני התחומים כולם, הכל, בהתאם להליך המכרזי. לכל תחום במכרז ייבחר ספק אחד אשר הצעתו תיתן את המענה המיטבי לתחום המקצועי על פי הדרישות המוגדרות במכרז. יובהר כי לא יפוצל תחום בין מספר ספקים זוכים”.

בין תנאי הסף המקצועיים: המציע הוא בעל ניסיון החל מ- 1 בינואר 2017 ועד המועד האחרון להגשת ההצעות, לפחות, בתחום אבטחת מידע ו/או הגנת סייבר. בנוסף, המציע ביצע לפחות 3 פרוייקטים בתחום הצעתו בהיקף של 500,000 ₪ לא כולל מע”מ, לפחות, לכל פרוייקט, החל משנת 2017 ועד המועד האחרון להגשת ההצעה.

המועד האחרון להגשת ההצעות למכרז זה הוא (כמה סמלי) ה- 11 בספטמבר 2022.