הכזבלן וילקוט הכזבים שלו: אבי [נצ”מ בדימוס/משטרת ישראל] וייס עורך ‘טלקום ניוז’ פירסם אייטם ‘בלעדי’ ובו מידע שפורסם ב- Read IT Now יממה קודם לכן; [חלק שני]

17:31 26.03.2021

קטגוריות: כללי

תגים: , ,

ב- 14 בפברואר 2021 פירסמתי כאן באתר אייטם שכותרתו זהה לכותרת המתנוססת בראש אייטם זה שאתם קוראים אותו עכשיו.

באותו אייטם כתבתי שני דברים שאני מבקש לצטט מהם שוב עכשיו:

+ “במוצאי שבת (13.2.2021) בשעה 18:03 פירסם אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ אייטם באתר שלו תחת הכותרת: הפקרות: הרשות השנייה תחסל צפייה ב”עידן +” לרוב צופי השידורים החינמיים. כשפורסם האייטם החדש הזה אך אמש ב- Telecom News הוא סווג ע”י אבי וייס כ’בלעדי’. [הערה: נכון ל- 26.3.2021 האייטם הזה מסווג אצלו תחת הסיווג: חדשות עולם הטלוויזיה].

+ “[…] האייטם ה’בלעדי’ שלו לגבי שימוע של הרשות השנייה בנושא עידן+, הוא אינו בלעדי כלל ועיקר: לדעתי, על סמך ניסיון של שמונה השנים האחרונות, אבי וייס קרא את הידיעה שפירסמתי בשישי (12.2.2021) בשעה 15:42 כאן באתר זה. בניגוד לאבי וייס, שמידי פעם כינה אנשים כשקרים/משקרים, אני משתדל להיות יותר עדין איתו ולטעמי הוא “מושפע עמוקות” ממה שהוא קורה כאן באתר זה.

= = = = = = = =

ב- 15.2.2021 (בשעה לא ידועה שאינה מצויינת, משום-מה באתר שלו) פירסם אבי וייס שני עדכונים לאייטם שלו ממוצאי שבת (13.2.2021). מסיבה אישית נבצר ממני לראות את העדכונים הללו במשך מספר ימים לאחר מועד הפרסום שלו.

אני מקווה לפרסם בקרוב באתר זה תגובה ארוכה ומפורטת לכל הדברים שהוא כתב עליי ועל Read IT Now בעדכון הראשון מבין שני העדכונים הללו.

= = = = = = = =

בעדכון הראשון כתב אבי וייס בין היתר: “אתר […] בשם Read It Now […] פירסם  טענה מוזרה ביותר, כאילו הוא היה קודם בחשיפת השימוע של “הרשות השנייה” בעניין “עידן +”, והטענה של אתר טלקום ניוז לראשוניות\”בלעדיות” או כ”ראשונים לדווח” היא לא נכונה והאתר […] היה ראשון בפרסום הנושא הזה”. [הערה: ההדגשה – במקור].

כדי שאתם הקוראים — הן אלה של Read IT Now, הן אלה של Telecom News והן שאר הקוראים/ות — תוכלו לשפוט מי צודק בעניין הזה, אני מציע לכם/ן לעשות בדיקה קטנה בגוגל:

+ מהבדיקה תוכלו להיווכח כי אבי וייס פירסם את הדברים שלו לגבי עידן פלוס במוצאי שבת (13.2.2021) בשעה 18:03.

+ מהבדיקה בגוגל גם תוכלו למצוא את הידיעה שפירסמתי בשישי (12.2.2021) בשעה 15:42 – כלומר, יותר מיממה לפני האייטם ה’בלעדי’ כביכול של אבי וייס.

אבי וייס – באותו עידכון מ- 15.2.2021 – לא כותב ולא מסביר מדוע מדובר ב’טענה מוזרה ביותר’ שלי. אין שום דבר מוזר בטענה שלי וה’טענה’ שלי היא האמת לאמיתה. וזו גם סותרת את הניכוס שאבי וייס עשה לדברים הללו כאילו הוא פירסם אותם באופן בלעדי שעה שהפרסום היה יותר מיממה אחרי שהם התפרסמו אצלי.

= = = = = = = =

והעדכון השני שאף הוא התפרסם ב- 15.2.2021 ע”י אבי וייס: “מתברר שבניגוד לטענת הרשות השנייה בשימוע שיש כאן למעלה, שאין לה כסף והיא רוצה לחסוך בכסף וזו הסיבה לסגירת המשדרים הישנים, מתברר שבפועל יש לרשות השנייה כסף. איך אני יודע את זה? פשוט מאוד: מההודעה על “פטור ממכרז” שהרשות פרסמה (עם הבהרות) שהרשות עומדת לרכוש מספק בחו”ל (אצל ספק לא ידוע כרגע בעלות לא ידועה, אבל זה הרבה כסף)  משדרים חדשים של DVB-T2 לרבות חלקי חילוף, ובתוספת של עלות התקנתן ותחזוקתם לאורך זמן. אם אין כסף, אז איך פתאום יש כסף לקנות ציוד יקר בחו”ל (כולל הבאת טכנאים ומהנדסים מחו”ל, כדי שיעסקו בהתקנת ותחזוקת המשדרים הללו)? תמהני”.

בהמשך ל”טענה המוזרה שלי”, כדברי אבי וייס, אני גם מבקש להפנות תשומת ליבכם לכך שהמידע על בקשות ההתקשרות של הרשות השנייה לגבי המשדרים החדשים, כבר הופיע בפיסקה האחרונה של הידיעה שלי מיום שישי 12.2.2021. באייטם שפירסם אבי וייס במוצאי שבת 13.2.2021 לא היה כל חידוש לגבי הפטור הזה משום שאני הקדמתי אותו בפרסום יותר מיממה.

= = = = = = = =

כאמור, תגובה מפורטת יותר תתפרסם בקרוב למכלול הדברים שאבי וייס כתב עליי ועל ‘ריד איט נאו’.

בינתיים אחזור ואצטט מה שכתבתי בסוף הידיעה שלי מ- 12.2.2021: “ויידעו כל האנשים במשרד התקשורת וברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו שיקראו אייטם זה (לאחר שיועבר אליהם מ”יפעת”) את האמת לאמיתה, לגבי ההתנהגות של קצין המשטרה בגימלאות [נצ”מ (בדימוס) בדרגת כתף] – אבי וייס“.

= = = = = = = =