היחידה לשיתוף ציבור באגף מימשל וחברה במשרד ראש הממשלה חונכת את התשתית הדיגיטלית לקשרי עסקים-ממשלה

07:38 27.02.2023

קטגוריות: מימשל/מימשל זמין

תגים:

היחידה לשיתוף ציבור באגף מימשל וחברה במשרד ראש הממשלה חונכת את התשתית הדיגיטלית לקשרי עסקים-ממשלה. “מטרת התשתית היא לאפשר למשתמשים להירשם לקבלת מידע ועדכונים בנושאים שונים ובדבר הליכי היוועצות ושיתוף ציבור ממשרדי הממשלה, בהתאם להעדפות המשתמשים ולתחומי עניינם. זאת, תוך מתן דגש על חיזוק הממשק בין משרדי הממשלה לבין העסקים ועל שיפור השירות שניתן להם, ובכפוף לאמור בתקנון זה”.

“קהל היעד: התשתית מיועדת בעיקרה לשיפור השירות והעמקת הקשר בין משרדי הממשלה לבין העסקים, אך כלל הציבור יכול לעשות בה שימוש”; “השימוש בתשתית הוא ללא עלות”.

בין היתר נאמר כי “העדכונים שיישלחו למשתמשים יועלו בצורה מאובטחת לענן, ויונגשו באמצעות תשתית מרקטינג קלאוד של Salesforce המאפשרת הפצה של תוכן ועדכונים באמצעות הודעות דוא”ל, SMS, הודעות וואטסאפ ופרסומים במדיה וברשתות חברתיות. על המעוניין להימנות על רשימות התפוצה במסגרת התשתית, לבצע רישום כמשתמש, באמצעות מסירת שם, כתובת דוא”ל וטלפון נייד ולאשר את תנאי השימוש. לאחר מכן יוכל הנרשם לבחור סוגי מידע נוספים שהוא מעוניין לשתף לצורך התאמת התוכן לצרכיו, ובאילו נושאים ירצה להיות מיודע, כל זאת בכפוף להסכמתו לתנאי השימוש”.

הגנת הפרטיות, חופש המידע ויידוע: “משרד ראש הממשלה רואה חשיבות בשמירה על פרטיות המשתמשים ועושה מאמצים להגן ולשמור כיאות על המידע של המשתמשים ועל פרטיותם. המידע על אודות המשתמש יוחזק במאגר מידע רשום, שמספרו בפנקס מאגרי המידע הוא 700069491 וינוהל בהתאם להוראות הדין”.

“המידע יישמר מפני חשיפתו בפני מי שאינו מורשה לכך, וזאת בהתאם להוראות כל דין ולנהלי אבטחת המידע המקובלים במשרד ראש הממשלה.  בעת ההרשמה לתשתית, מסכים המשתמש לאפשר קבלת מידע משלים ממשרדים אחרים המנהלים עמו קשר ואשר נתן להם את הסכמתו בעבר, לצורך יצירת שיח מותאם אישית ושיפור השירות. הסכמה זו תאפשר גם סנכרון ועדכון המידע בעתיד.

“בכוונתנו להמשיך ולשפר את התשתית לצורך תפעול שוטף והתאמת התכנים המוצעים בתשתית להעדפות המשתמשים, כמו גם ביצוע בקרה ושיפור השירות. מסיבה זו אנו עשויים להסתייע בשירותיהם של צדדים שלישיים כדי לאסוף מידע אנונימי, סטטיסטי, או מצרפי ולנטר את דפוסי התנועה/גלישה ואת הרגלי השימוש, מקומות השימוש, סוגי הדפדפנים שבשימוש, הפריסה הגיאוגרפית וזמני השימוש. המידע ייאסף, בין היתר, על ידי קבצי .Cookies ואמצעים נוספים כגון Pixels, Tags.

“בנוסף, אנו עשויים להשתמש בקהלים מותאמים אישית של פייסבוק [Audiences Custom Facebook] על מנת להציג לכם מידע מותאם אישית, בהתאם להעדפותיכם, בעת ביקורכם בפייסבוק ובהתבסס על מידע שעדכנתם בתשתית בעת הרישום כגון כתובות דוא”ל, מספרי טלפון.

“[…] הענקת שירותים למשתמשי התשתית, ובכלל זה הענקת גישה לשירותי הדיוור, כפופה לפעילותן התקינה של מערכות התפעול והמחשוב של משרדי הממשלה. במקרה של תקלה שתמנע באופן זמני את הענקת השירותים, יפעל המשרד לטיפול בה. למשתמשי התשתית לא תהיינה טענות ו/או תביעות בשל היעדר שירותים ממועד קרות התקלה ובמהלך הטיפול בה”.

“[…] המשרד רשאי להודיע בכל דרך שימצא לנכון על הפסקת פעילות התשתית”.