החשכ”ל מפרסם מכרז לבחירת ספק לאיסוף של מחשבים ועודפי מחשוב מכלל משרדי הממשלה ויחידות הסמך, חידושם, שדרוגם, חלוקתם ומכירתם

אגף החשב הכללי במשרד האוצר מפרסם (5.3.2023) מכרז לבחירת ספק לאיסוף של מחשבים ועודפי מחשוב מכלל משרדי הממשלה ויחידות הסמך, חידושם, שדרוגם, חלוקתם ומכירתם. המועד האחרון להגשת הצעות הוא 30 במארס 2023.

“למשרדי הממשלה וליחידות הסמך של משרדי הממשלה יש עודפי מחשבים וציוד מחשוב נוסף אשר מדי שנה יוצאים משימוש פעיל במשרדים.

“המכרז נועד לצורך בחירת ספק אשר פועל ללא כוונות רווח, על מנת שיאסוף ממשרדי הממשלה את עודפי המחשוב, יחדש את המחשבים, יהפוך אותם לשמישים, ויחלק או ימכור אותם. על הספק הזוכה לבצע את כל שרשרת אספקת המחשב ללקוח הקצה. החל מפעולות השינוע מהמשרד, החידוש, המסירה ללקוח הקצה, תחזוקה ומתן אחריות עבור המחשבים שיקלטו.

“מטרת המכרז היא כי מחשבים היוצאים משימוש של הממשלה יועברו לשימוש של אוכלוסיות שונות לצורך שימוש בהם.

“אוכלוסיות היעד של הגוף הזוכה תהינה מגוון רחב של אוכלוסיות מוחלשות או נזקקות או לקהלי יעד בפריפריה, על פי הצהרה של הגוף ללא כוונת רווח ואישור של המזמין או המשרד.

המזמין רשאי לבחור עד 5 זוכים במכרז. הזוכים במכרז ידורגו כזוכה ראשון, שני, שלישי, רביעי וחמישי. משרדי הממשלה המעוניינים להעביר עודפי מחשוב יעשו זאת בהתאם לסדר הזכייה, כאשר הם יפנו ראשית לזוכה הראשון, במידה והוא אינו מעוניין באיסוף המחשבים, המשרד יפנה לזוכה השני, וכו’.

“המזמין יהיה רשאי להוציא הנחיות אשר משנות את אופן חלוקת הזכיה בין הזוכים, בהתאם לצרכי הממשלה ובמטרה להבטיח את האיסוף והחלוקה היעילה של עודפי המחשוב של משרדי הממשלה.

“הזוכים יחתמו על הסכם התקשרות  עם המזמין לתקופה של 12 חודשים כאשר למזמין הזכות להאריך את תקופת ההתקשרות בתקופות נוספות, ועד ל- 48 חודשים נוספים”.

* הספק מתחייב כי ביכולתו לקלוט לפחות 600 מחשבים מדי שנה קלנדרית  (ניידים ו/ או נייחים) מכלל המשרדים הממשלתיים.

** איסוף המחשבים ייעשה מכל אתרי משרדי הממשלה ומיחידות הסמך ברחבי הארץ, היקף המחשבים המינימלי שבגינו המשרד יוכל לפנות לגוף הזוכה הינו לכל הפחות 10 מחשבים הנמצאים במשרדו. מיום פניית המשרד לגוף הזוכה יהיה עליו לאסוף את המחשבים בתקופה של עד 14 ימי עסקים. ככל שמדובר באיסוף של מעל 100 מחשבים, לוחות הזמנים יקבעו בין המשרד לגוף הזוכה.

*** מיום קבלת המחשבים  מהמשרד, על הגוף הזוכה לספק את המחשבים בתקופה של עד 6 חודשים ללקוח הקצה.

**** אבטחת מידע/הלבנה: תבוצע ע”י המשרד הממשלתי על פי הנחיות אבטחת המידע החלות על כל משרד והנחיות הגוף הממשלתי הרלבנטי”.