הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב

דו”ח רבעוני של ה- Census Bureau במשרד המסחר האמריקני אומר כי הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ברבע הרביעי של 2013 הסתכמו ב- 69.2 מיליארד דולר.

מדובר בגידול של 3.4% לעומת הרבע השלישי של 2013 ובגידול של 16% לעומת הרבע הרביעי של 2012.

הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ברבע הרביעי של 2012 היוו 6% מתוך כלל המכירות הקמעונאיות.

כלל המכירות הקמעונאיות ברבע הרביעי של השנה שעברה בארצות הברית הסתכמו ב– 1,147.7 מיליארד דולר, גידול של 0.6% לעומת הרבע השלישי של השנה הקודמת ובשיעור של 3.8% לעומת הרבע הרביעי של 2012 .