הודעות של רכבת ישראל על התקשרויות בפטור ממכרז: ניטור וניתוח תוכן ברשתות החברתיות, תחזוקת אפליקציה ועוד

17:35 12.04.2016

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

רכבת ישראל פירסמה לאחרונה מספר הודעות על הודעות על התקשרות בפטור ממכרז

עם ספק יחיד. להלן מקצת מההודעות הללו:

שם הספק: באזילה

מהות ההתקשרות: ניטור וניתוח תוכן ברשתות החברתיות. “רכבת ישראל התקשרה עם חב’ באזילה לאור העובדה שהחברה פיתחה מערכת ייחודית מהמתקדמות בעולם לניטור וניתוח של תוכן גולשים ברשתות החברתיות, ברמה של מהות התוכן ולא רמת האיזכורים. המערכת הממוחשבת Brand Monitoring מתאימה לצרכי הרכבת ותסייע לרכבת בכל הקשור לגמישות החיפוש ועדכון בזמן אמת על מקרים טרום משבריים, כמו כן המערכת אוגרת וממיינת מידע הנגיש לתקופה של שנתיים”.

שם הספק: ביפר תקשורת בע”מ

מהות ההתקשרות:  רכישה ותחזוקה מערכת התרעה מקומית לשעת חירום: ע”פ סעיף 10  בתקנות ההתגוננות האזרחית (ציוד מפעלים ומוסדות ואימון עובדיהם), התשל”ג –  1973, “המפעל חייב להתקין מערכת צפירה, לחברה למקור כוח ולרכזת הפעלה, ולהחזיקם בכל עת במצב תקין וראוי לשימוש”.  רכבת ישראל מחויבת במערכת התרעה על ירי רקטות וטילים בכל מתקניה וזאת על מנת שהשוהים במתקן הרכבתי יתגוננו בהתאם להנחיות פיקוד העורף. במסגרת התקשורת קודמת של רכבת ישראל עם חברת ביפר תקשורת בע”מ, אשר עתידה להסתיים בחודש יוני השנה,  הותקנו על ידה 45 יחידות “כורזית” במתקני רכבת ישראל השונים. החברה היחידה המאושרת על ידי פיקוד העורף לספק התרעה באמצעות יחידות התרעה מקומיות (כורזיות ויחידות נופר) היא ביפר.  בכוונת רכבת ישראל להתקשר עם חברת ביפר תקשורת בע”מ כספק יחיד לאספקה,  התקנה ותחזוקה של יחידות התרעה מסוג “כורזית” ו”נופר” כולל רכיבים נלווים  הדרושים להפעלתם,  לתקופה של 5 שנים.

שם הספק: חברת דאטומו (מוביליין)

מהות ההתקשרות: תחזוקת אפליקציית רכבת ישראל (לרבות שדרוג והתאמות)

שם הספק: בינת תקשורת מחשבים בעמ

מהות ההתקשרות: רכישת נתבים: ההתקשרות, בהמשך לפניית המנמ”ר,  נועדה ללוד לבניין ההנהלה ולצורך קישור בין ציוד המחשוב לרשת הרכבת. הרכישה בוצעה לאחר פניה לחמישה ספקים בתחום.