ההתפתחויות האחרונות בתביעה של גימלאי משרד התקשורת נגד המשרד

בית-הדין האיזורי לעבודה בתל אביב נעתר לבקשת המדינה להארכת המועד להגשת כתב הגנה מתוקן מטעמה. זאת בתביעה שהגישו גימלאי משרד התקשורת נגד המשרד [פ”ה 8550-04-20].

בהחלטה שניתנה ב- 28 בנובמבר 2021 נכתב כי “על אף היעדר עמדת הצד שכנגד, אולם משאין בארכה להביא לדחיית הדיון – כמבוקש”.

ב- 17 באוקטובר 2021 ניתנה החלטה אחרת של בית-הדין והתייחסה לבקשה של עמותת גימלאי הדואר [ע”ר, 580005312] שצורפה בשעתו כנתבעת נוספת בתיק זה. הבקשה הייתה למחיקתה מהתיק (והתבססה, בין היתר, על הודעת התובעים). בית-הדין החליט כי הבקשה תידון במהלך הדיון הקרוב בתיק המתוכנן בסוף חודש דצמבר 2021.

= = = = = = = = =

אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ מרבה לכתוב על תיק זה למרות – שכפי שכתבתי בעבר – שעם כל הקשר שלו לפרקליטי התובעים הוא לא היה הראשון לפרסם דבר הגשת התביעה.

קצת מוזר שהוא לא שם לב לכוונת התקשרות של משרד הבריאות/אגף משאבי אנוש שפורסמה באתר מינהל הרכש הממשלתי לאחרונה [למרות שהיועמ”ש של משרד הבריאות דהיום, עו”ד דנה נויפלד, היא היועמ”ש לשעבר של משרד התקשורת].

מדובר ב”אירוע הרמת כוסית לגימלאי המשרד” [אשת הקשר: תמר רחמים מנהלת תחום (רווחה)]: “כמידי שנה, אגף משאבי אנוש ושירותי רווחה מקיימים אירוע הרמת כוסית לגימלאי משרד הבריאות בראש השנה ובפסח. בשנתיים האחרונות האירוע לא התקיים בשל מגבלות הקורונה. אנו מעוניינים לקיים מפגש הרמת כוסית לכבוד חג הפסח בתיאטרון ירושלים”. האירוע המתוכנן לשלוש שעות יכלול גם הצגה של חנה לסלאו.

לתשומת לב אגף מינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת: העלות התקציבית של אירוע משרד הבריאות היא 80,000 איש עם צפי להשתתפות  של כ- 450 איש.

= = = = = = = = =