ההתפתחויות האחרונות בנושא Galaxy Note 7 של חברת Samsung Electronics

15:51 02.10.2016

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל

תגים: ,

להלן ריכוז הידיעות הבולטות שפורסמו בשבוע שעבר ב’חלון המבזקים’ ב- Read IT Now בנושא Galaxy Note 7 של חברת Samsung Electronics:

דיווח: מקרה חמישי של Samsung Galaxy Note 7 שמתפוצץ בסין; החברה לא הגיבה שוב מאז תגובתה היחידה לגבי המקרה הראשון בסין; עכשיו מתקבלים גם דיווחים על מכונות כביסה של Samsung Electronics שמתפוצצות.

סמסונג: עד כה הוחלפו בעולם 60% ממכשירי Galaxy Note 7 שנקראו במסגרת ה- Recall שהוכרז ב- 2.9.2016; אחוז המחזירים: 80% בסינגפור, בארה”ב ובדרום קוריאה – 60% (בכ”א) ו- 57% באירופה; 90% מבעלי המכשירים מעדיפים, לדברי החברה, להמשיך להשתמש בגלקסי נוט 7; בכפוף להשלמת תהליך הריקול, מ- 28.10 צפוי המשך מכירת המכשירים.

נתונים שהוצגו ע”י ה- National Radio Research Agency  בדרום קוריאה: פליטת הקרינה מה- Apple’s iPhones כפולה מרמת פליטת הקרינה של Samsung’s Galaxy.

חברת הטלקום הדרום קוריאניות (חברת SK Telecom , חברת KT וחברת LG Uplus) יחדשו מחר (ד’ 28.9) מכירות Galaxy Note 7  של Samsung Electronics ללקוחות שביצעו באוגוסט הזמנות מוקדמות וטרם קיבלו את המכשירים החדשים.

■ תלונות בד. קוריאה של צרכנים על הסוללות החלופיות שסיפקה Samsung  למכשירי Galaxy Note 7; מתלוננים על התחממות-יתר ואיבוד עוצמת סוללה כשהמכשיר נטען.

■ חברת Samsung Electronics  טוענת ש- 90% ממשתמשי מכשירי Galaxy Note 7 בארה”ב העדיפו לקבל את המכשיר החלופי בעקבות הקריאה היזומה (Recall) שלה; בין הסיבות שציינו: צג גדול וחוזק המותג ‘סמסונג’.

■ טיסה של חברת התעופה ההודית IndiGo מסינגפור לעיר צ’נאי נחתה בשלום לאחר שנוסעים התלוננו על עשן והצוות נאלץ להשתמש במטפים; מקור העשן: מכשיר Galaxy Note 2 של  חברת Samsung Electronics  שהעלה עשן ויצאו ממנו ניצוצות בעת שהיה בתיק יד של אחד הנוסעים ושאוחסן בתא המטען העליון שמעל ראשי הנוסעים.

■  Samsung Electronics הודיעה בראשון (25.9) כי היא דוחה בשלושה ימים את תחילת המכירות של מכשירי ה- Galaxy Note 7 החדשים ל- 1.10.2016, צעד שנדרש לדבריה להשלמה מהירה של תהליך הקריאה הייזומה להחזרת המכשירים הקודמים (Recall); עד כה הוחזרו במדינה כ- 200,000 מכשירים, מחצית מהכמות המדוברת.