הבהרה: לירן אבישר בן-חורין היא עדיין מנכ”לית משרד התקשורת

בקרוב עם כינונה של הממשלה החדשה, נדע גם מי יהיה/תהיה שר/ת התקשורת הבא/ה. מן הסתם, השר/ה החדש/ה ימנו מנכ”ל/ית חדש/ה למשרד ואלו יחליפו את המנכ”לית הנוכחית לירן אבישר בן-חורין.

לירן אבישר בן-חורין נכנסה לתפקידה ב- 20 במאי 2020 וכיהנה תחת שרי התקשורת ד”ר יועז הנדל (בשתי תקופות נפרדות) וח”כ לשעבר איתן גינזבורג.

= = = = = = = = = =

ב-  7.12.2022 פירסם האתר News1 של יואב יצחק מסמך בן 10 עמודים של משרד התקשורת העוסק בשירות מספר מקוצר לעסקים – כוכבית וארבע ספרות.

כמקובל באתר News1, לצד תקציר המסמך פורסם שם הכותב/ת והמשרד/הארגון בו הוא/היא עובד/ת. אלא שמסיבה אינה ברורה, במקום לכתוב – לצד שמה של לירן אבישר בן-חורין – את השם “משרד התקשורת”, נכתב (בטעות): הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

אז זהו שלא:

+ ככל הידוע לי, הגברת עודנה במשרד התקשורת ולא עברה ללמ”ס, לפחות לא בשלב זה.

+ ככל הידוע לי, הלמ”ס אינו עוסק ישירות בענייני טלקום, לֹא כָּל שֶׁכֵּן בענייני כוכביות וארבע ספרות טלפון, לפחות לא בשלב זה.

ט.ל.ח.

= = = = = = = = = =

ואפרופו, המנכ”לית של משרד התקשורת: אני מבקש להזכירכם כי עוד קודם שנכנסה לתפקיד, כבר פירסם אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ את שמה באופן משובש.

כתבתי על כך כבר ב- 1.4.2021 [לגבי אייטם שאבי וייס פירסם ב- 19.5.2020]: “עוד בטרם נכנסה המנכ”לית המיועדת החדשה לתפקידה, עוד בטרם הספיקה לחמם את כיסאה והנה כתב אבי וייס: ‘נאחל לשר החדש ח”כ יועז הנדל ולמנכ”לית החדשה –  לירן אבישר בן חיים,  הצלחה במילוי תפקידם. 100 ‘ימי חסד’  לא יהיו,  לנוכח מצב החירום, שבגינו הממשלה הזו הוקמה ולנוכח מצב שוק התקשורת’. [הערה: ההדגשות – במקור]. ועל כך ניתן לתהות: מאה ימי חסד לא יהיו? שנייה-של-חסד אפילו לא הייתה.

עם נישואיה של הגברת לירן אבישר, נוסף לשם משפחתה מבית גם שם משפחתו של בן זוגה הנבחר – בן חורין.  

שים-לב אבי וייס:  לא בן חיים אלא בן חורין. שם שהוא בעל משמעות רבה במיוחד בסופו של חג הפסח, חג החירות]“.

וזה מעניין במיוחד משום שבכותרת המשנה של אותו האייטם דווקא אבי וייס כתב בצורה נכונה את שמות המשפחה של המנכ”לית [בדיוק כפי שחזיתי, המנכ”ל הכושל ביותר של משרד התקשורת, נתי כהן, סיים את דרכו בצורה כמעט זהה למנכ”ל אחר (“עד מפתח” ב”תיק 4000″): אבי ברגר. אין מה לסכם את הקדנציה הזו, כי היא מתועדת בעשרות תלונות שהוגשו נגדו, אצל היועמ”ש, בפרקליטות ובנש”מ. נאחל הצלחה למחליפתו: לירן אבישר בן חורין].

= = = = = = = = = =

ריכוז הידיעות שהתפרסמו ב- Read IT Now והכוללות איזכורים של לירן אבישר בן-חורין ניתן למצוא כאן.

= = = = = = = = = =