האם אחרי ארבע שנים לא הגיעה העת לפרסם את כל המידע שעד כה לא ניתן היה לפרסמו?

16:09 15.10.2021

קטגוריות: כללי

תגים: ,

בדיוק היום, 15 באוקטובר, מלאו ארבע שנים לאייטם שפירסם אבי וייס באתר שלו ‘טלקום ניוז’. אותו אייטם עסק בתחרות בינלאומית בתחום הפינטק שהתקיימה בהודו.

באייטם שלו כתב אבי וייס: “מי בצוות השיפוט הישראלי? נפרט את כל השמות בהמשך. בשלב זה אפשר לחשוף שאחד מהשופטים שמו הפרטי הוא ‘טל’. ”

= = = = = = = = = =

לטובת חובבי הז’אנר, לטובת הקוראים ששכחו מאז ולטובת מי שלא קראו אז אני מפרסם שוב קטעים מאייטם שפירסמתי ב- 20 באפריל 2018 [כאן] ואיזכרתי אותה שוב ב- 19.4.2019 [כאן]:

“כשקוראים את הידיעה (לאחר הכותרת וכותרת-המשנה) מגיעים לפיסקה השנייה שאומרת: “מי בצוות השיפוט הישראלי? נפרט את כל השמות בהמשך. בשלב זה אפשר לחשוף שאחד מהשופטים שמו הפרטי הוא טל”.

חשיפה אדירה: אבי וייס חושף את שמו הפרטי של אחד מאנשי צוות השיפוט הישראלי כי לא ניתן כרגע או בשלב זה לפרסם את שמו המלא. המתח עולה ובמקביל גם לחץ הדם: מי זה ה”טל” הזה? טל פרידמן? טל ברקוביץ’? טל בורשטיין? אולי טל ברמן? מה שברור שלא מדובר בארז טל. ומדוע לא ניתן היה פשוט לפרסם את שמו של אותו שופט אלא רק את שמו הפרטי? לא ברור כלל וכלל.

רמז? גלגל הצלה? חבר טלפוני? רגע, רגע: מתחת לשמו של אותו טל במשפט, אבי וייס שתל עבורנו רמז עבה בדמות קישור ללינקדאין והרמז הזה מוביל אותנו לשמו של — טל כתרן.

עכשיו התמונה מתחילה להתברר מעט. כשמקליקים על שם תחרות הפינטק, מופיעים — בטקסט באנגלית של אתר התחרות — שמו ותמונתו של טל כתרן כאחד השופטים. לא סתם ‘טל‘ אלא שמו הפרטי ושם משפחתו.

זהו. אפשר סוף-סוף להסדיר את הנשימה ואת קצב לחץ הדם שהואץ. עכשיו כמעט הכל ברור. חוץ מדבר אחד: מה הטמטום הזה? לכתוב מצד אחד “בשלב זה אפשר לחשוף שאחד מהשופטים שמו הפרטי הוא טל” ומצד שני לתת את הקישורים לשם המלא?

אגב, הידיעה עדיין מצוייה באתר של אבי וייס נכון למועד העלאת אייטם זה לאתר שלי. למרבה הצער, נכון לרגע זה, אבי וייס עדיין אינו יכול לחשוף את שם משפחתו של אותו “טל“. ולמרות הכל, אכן מדובר בחשיפה מ-טל-טל-ת!”

= = = = = = = = = =

יתקן אותי אבי וייס אם אני טועה (ואני חושב שאיני טועה), הרי שעד היום הוא טרם פירסם את שמו המלא של אותו ‘טל’ בהקשר לאותה תחרות בינלאומית. אבל יש לנו זמן, לא בוער.

= = = = = = = = = =