דיווח: שווי הפרסום החופשי בכלי התקשורת השונים “זיכה” את דונלד טראמפ בכ- 3 מיליארד דולר מאז 5/2015
לפי נתונים חדשים שפורסמו ע”י חברת mediaQuant ב- 6 במאי 2016, מאז חודש מאי 2015 ועד חודש אפריל 2016 (כולל) “זכה” המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ בפרסום חופשי בכלי התקשורת השונים בהיקף השווה ליותר מ- 2.8 מיליארד דולר.
זאת בהתבסס על היקף כמותי של הסיקור התקשורתי והשוואתו במחירי הפרסום בערוצי התקשורת השונים.
לשם השוואה, טד קרוז – שפרש זה עתה מהמירוץ – הגיע לסכום של כ- 771 מיליון דולר.
בצד הדמוקרטי, הילרי רודהאם קלינטון “זכתה” בשווי של 1.1 מיליארד דולר בתקופה זו.
עפ”י הערכות, דונלד טראמפ השקיע את הסכום הנמוך ביותר לכל מצביע – סכום של 4.62 דולרים בלבד.