דיווח: קונה חדש לחברת Dell? חברת HP, חברת Lenovo וחברת Blackstone Group גילו התעניינות (בנפרד) ברכישתה

סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg) מדווחת כי מספר חברות הביעות התעניינות באפשרות לרכוש את חברת Dell. בין החברות המתעניינות, לדברי בלומברג: חברת Hewlett-Packard, חברת Lenovo Group וחברת Blackstone Group LP.

ההתעניינות נובעת מכך שמועצת המנהלים של חברת דל מבקשת [במסגרת הליך ה- go-shop period] לקבל הצעות גבוהות יותר מההצעה של 24.4 מיליארד דולר שהגישו מייסד ומנכ”ל החברה Michael Dell ו- Silver Lake Management LLC.

יחד עם זאת גורמים המקורבים לנושא אומרים כי ככל הנראה שתי יצרניות המחשבים האישיים המובילות היולט-פקרד ולנובו לא יגישו בסופו של דבר הצעות רכישה נגדיות אם כי ההליך עשוי לאפשר להן לבחון לעומק את מצבה של דל, היצרנית השלישית בגודלה של מחשבים אישיים.

וועדה מטעם מועצת המנהלים של חברת Dell פירסמה הודעה לפיה היא ניהל “משא ומתן תקיף” כדי להבטיח את המחיר הטוב ביותר. במידה ותצוץ הצעה טובה יותר הוועדה תאריך את משך הזמן המאפשר לחברה לקבל הצעות נוספות מעבר להצעה הראשונה (שנקבע במקור ל- 22.3.2013). חברת Evercore Partners Inc., EVR משמשת כיועץ פיננסי של חברת דל והיא מבצעת הערכה של הצעות רכש אחרות עבורה.

נציגים של חברת HP, חברת Lenovo וחברת Blackstone Group לא הגיבו על הידיעה.