דיווח: האקרים תקפו את אתר גיוס הכספים GiveSendGo והדליפו פרטי התורמים לקמפיין ה- Freedom Convoy של נהגי המשאיות בקנדה [המוחים כנגד החובה להתחסן מפני קורונה]

09:33 18.02.2022

קטגוריות: אבטחת מידע/סייבר

תגים: , ,

המחאה של נהגי משאיות באוטווה קנדה (שחסמו את כביש הגישה במעבר הגבול שבין קנדה לארה”ב) – כנגד החובה להתחסן מפני קורונה – זכתה לסיקור תקשורתי רב בעולם ולחיקויים בכמה וכמה מדינות, בעיקר באירופה.

עתה דווח כי האקרים תקפו את אתר גיוס הכספים GiveSendGo והדליפו פרטיהם של התורמים לקמפיין ה- Freedom Convoy.

ביום שני השבוע (14.2.2022) דיווח האתר כי הוא נמצא ב”עבודות תחזוקה”, שעות לאחר שהותקף ושלח את המבקרים בו לדף אחר הנמצא ככל הנראה בידי ההאקרים. האתר החלופי מתח ביקורת חריפה על נהגי המחאה שבפעילותם גרמו לשיבושי תנועה חריפים זה יותר משבוע. האתר החלופי כלל גם קישור לקובץ המכיל עשרות אלפי רשומות שתוארו כ”נתונים גולמיים של תורמים” אודות אלה שתרמו לפעילות המחאה.

זמן לא רב לאחר מכן הודיע אתר ההדלפות Distributed Denial of Secrets כי קיבל מידע בהיקף שלושים  megabytes מהאתר GiveSendGo הכולל נתונים אודות התורמים למחאה (לרבות שמות, כתובות מייל, מספרי המיקוד וכתובות IP).

האתר Techcrunch מדווח כי GiveSendGo שבסיסו בבוסטון מסצ’וסטס הפך לשירות התרומות העיקרי עבור “שיירת המחאה” בחודש שעבר לאחר שהאתר GoFundMe הפסיק את קמפיין מימון ההמונים והקפיא מיליוני דולרים בתרומות.