דו”ח של Interactive Advertising Bureau, IAB בשת”פ עם חברת הייעוץ PwC: לראשונה, יותר ממחצית (51%) מהכנסות הפרסום הדיגיטלי בארה”ב הגיעו אשתקד מהמובייל
The 2016 Internet Advertising Revenue Report, דו”ח של Interactive Advertising Bureau, IAB בשת”פ עם חברת הייעוץ PwC שפורסם ב- 26 באפריל 2017 אומר כי לראשונה, יותר ממחצית (51%) מהכנסות הפרסום הדיגיטלי בארה”ב הגיעו אשתקד מהמובייל.
הכנסות הפרסום הדיגיטלי ממובייל הסתכמו אשתקד ב- 36.6 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 77% לעומת שנת 2015.
עוד קובע הדו”ח כי כלל הכנסות הפרסום הדיגיטלי הגיעו בשנת 2016 ל- 72.5 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 22% לעומת שנת 2015.
בין היתר מצביע עוד הדו”ח על כך שבשנת 2016 חל גידול בשיעור של 50% בהכנסות מפרסום דיגיטלי במדיה החברתית ל- 16.3 מיליארד דולר לעומת ההכנסות בשנת 2015.
הפרסום מבוסס תוצאות חיפוש הסתכמו בשנה הקודמת בכ- 35 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 19% לעומת שנת 2015.