דו”ח של 3 גופים: הכנסות הפרסום הנייד העולמיות גדלו ב- 2013 ב- 92% ל- 19.3 מיליארד דולר

The Global Mobile Advertising Revenues, דו”ח של U.S. Interactive Advertising Bureau, IAB  Mobile Marketing Center of Excellence, של IAB Europe ושל IHS Technology   שפורסם ב- 13 באוגוסט 2014 אומר כי הכנסות הפרסום הנייד העולמיות גדלו בשנת 2013 בשיעור של 92% להיקף כולל של 19.3 מיליארד דולר. זאת לעומת סכום של 10.1 מיליארד דולר בשנת 2012.

מתוך סכום זה, לצפון אמריקה היה נתח של 41.9%, לאסיה/פאסיפיק – 38.9% ולאירופה – 17.3%.

התחומים הבולטים היו: Mobile display עם גידול של 123.4% ו- Mobile search עם גידול של 92.1%.

הפלח הדומיננטי –  Search– היווה 48.9% מכלל הכנסות הפרסום הנייד עם 9.5 מיליארד דולר.

הפלח השני  –  Display– היווה 41.5% מכלל הכנסות הפרסום הנייד עם 8 מיליארד דולר.