דו”ח של הסנאט האמריקני: פרסום מקוון מציב סיכוני אבטחה ופרטיות משמעותיים בפני המשתמשים; תעשיית הפרסום המקוון צריכה להציע הגנות טובות יותר מפני Malvertising

Online Advertising and Hidden Hazards to Consumer Security, הוא דו”ח של תת הוועדה לחקירות של וועדת הסנאט לביטחון המולדת ולענייני מימשל [Permanent Subcommittee on Investigations of the Senate’s Committee on Homeland Security and Governmental Affairs] שפורסם ב- 14 במאי 2014.

מחברי הדו”ח אומרים כי המצב הנוכחי של הפרסום באינטרנט מסכן הן את בטחונם והן את פרטיותם של המשתמשים.

הם קוראים ל- U.S. Federal Trade Commission, FTC ללחוץ – באמצעות אסדרה [רגולציה] מקיפה – על תעשיית הפרסום המקוון להציע הגנות טובות יותר למשתמשים.

הדו”ח עוסק רבות בנושא הפצת נוזקה [malware] באמצעות מודעות פרסום – תופעה שזכתה לכינוי malvertising.

פרסום הדו”ח לווה יום לאחר מכן (15.5.2014) בדיון שכלל עדויות של אנשי חברת Yahoo וחברת Google לגבי מאמציהן להילחם באיומים אלו.

תעשיית הפרסום המקוון בארצות הברית בשנת 2013 עברה את הטלוויזיה כמדיות הפרסום הגדול ביותר והסתכמה ב- 42.8 מיליארד דולר, לדברי הדו”ח.