דו”ח חדש של Ericsson: ב- 2025 יתווספו עוד 10 שעות למשך הזמן השבועי הממוצע של שימוש הצרכנים באינטרנט
The Future Urban Reality, דו”ח של Ericsson ConsumerLab שפורסם ב- 9 ביוני 2021 אומר כי בשנת 2025 יתווספו עוד 10 שעות בשבוע למשך הזמן הממוצע של שימוש הצרכנים באינטרנט ובממוצע הצרכנים יוסיפו עוד 2.5 שירותים חדשים לפעילויות המקוונות שלהם.
הדו”ח מתבסס על הסקר הגדול ביותר שערכה חברת אריקסון אי-פעם: מדגם של 2.3 מיליארד צרכנים ב- 31 שווקים ברחבי העולם.